Việc làm Dược Phẩm 3/2

Cập nhật 11/11/2024 15:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm 3/2
Nhân Viên Kế Toán Chi Phí (Cost Controller)
Dược Phẩm 3/2
26 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

- Supports the development, implementation and management of the resort's annual budget/business plan, with a focus on Sales & Marketing strategies.
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.

Yêu cầu công việc

- Level of Education Bachelor
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.

Quyền lợi được hưởng

Thành phố Hội An,
Quảng Nam
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dược Phẩm 3/2
Dược Phẩm 3/2 Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

F.T.PHARMA tiền thân là Xí nghiệp Dược phẩm 3/2 được thành lập vào năm 1976. Nay là đơn vị cổ phần hóa của Tập đoàn Dược phẩm ZERIA Nhật Bản. Với hơn 44 năm hoạt động trong lịch vực sản xuất, kinh doanh dược phẩm, dược liệu, các loại thực phẩm chức năng và các sản phẩm khác thuộc ngành y tế quản lý. Công ty có nhiều Văn phòng Chi nhánh trong cả nước VN và VPĐD nước ngoài như: Singapore, Myanmar…

Do chiến lược phát triển Kinh doanh đa ngành nghề trong giai đoạn 2025 của Tập đoàn Dược phẩm Zeria Nhật Bản đầu tư tại Việt Nam. Công ty Dược 3/2 đang triển khai các nhà máy mới đưa vào hoạt động: Nhà máy sản xuất thiết bị y tế, nhà máy sản xuất dược phẩm, thuốc và thực phẩm chức năng, các dự án bất động sản...

Hiện nay với Nhà máy sản xuất tại KCN Cát Lái, Quận 2 với 10.000m2 với máy móc công nghệ tiên tiến đạt tiêu WHO-GMP dựa trên tiêu chí: “F.T.PHARMA – Uy tín hàng đầu, chất lượng trên hết”. Ngoài phân phối tại thị trường Việt Nam, các sản phẩm do F.T.PHARMA sản xuất còn được xuất khẩu ra nước ngoài và được phân phối ở các thị trường khó tính như: Singapore, Myanmar, Nigeria, West Africa (Togo, Cameron). Hiện nay, các sản phẩm thực phẩm chức năng của tập đoàn Zeria cũng do F.T.Pharma nhập khẩu và phân phối độc quyền tại Việt Nam. Ngoài ra F.T.PHARMA cũng là đơn vị nhận gia công các sản phẩm thuốc, dược liệu, thực phẩm chức năng có uy tín, chất lượng cao và giá thành hợp lý trên thị trường.

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm 3/2

Bạn làm việc tại Dược Phẩm 3/2? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm 3/2

Dược Phẩm 3/2

Click để đánh giá