Responsible for executing strategies to acquire new customers and sustain existing business, meeting sales quotas and contributing to organizational objectives. This role also oversees a wider geographic area and managing higher account revenue-based customers, while cultivating customer relationships and fostering strong internal collaborations for enhanced market insights.
What You Will Be Responsible For
- Establish and maintain long term customer relationships as well as achieve profitable growth through the current customer base and the acquisition of new accounts.
- Develop and implement a strategy for acquiring new businesses.
- Ensure profit development against target and maintain customer satisfaction.
- Build strong working relationships with internal stakeholders and partner closely with operations to drive further market insights.
Minimum Education
- Bachelor's degree or equivalent
- At least two (2) years of work experience in Logistics sales is required. For Associate level, no prior experience is required
- For Senior level, three (3) years of work experience in Logistics sales is required
- Strong Account Management
- Strong presentation skills
- Proven expertise in influencing, persuading, negotiating and decision making
- Strong in written & verbal
- communication
- Comfortable networking with anyone
All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.
Our Company
FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.
Our Philosophy
The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.
Our Culture
Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Hà Tây tiền thân là Xí nghiệp Dược phẩm Hà Tây được thành lập năm 1965. Năm 1985, Xí nghiệp Dược phẩm Hà Tây sáp nhập với Công ty Dược phẩm Hà Tây và Công ty Dược liệu Hòa Bình thành Xí nghiệp liên hợp Dược Hà Sơn Bình. Năm 1991, Xí nghiệp liên hợp Dược Hà Sơn Bình chia thành Công ty Dược phẩm Hà Tây và Công ty Dược phẩm Hòa Bình. Năm 2000, Công ty Dược phẩm Hà Tây được chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Hà Tây theo quyết định số 1911/QĐ-UB ngày 21/12/2000 của Ủy ban nhân dân tỉnh Hà Tây, vốn điều lệ 8.410.800.000 đồng. Từ khi cổ phần hóa đến nay công ty đã có 3 lần tăng vốn điều lệ. Căn cứ theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh số 0303000015 đăng ký lần đầu ngày 10/01/2001, đăng ký thay đổi lần thứ 06 ngày 08/04/2008, vốn điều lệ của công ty tăng lên 41.226.020.000 đồng, lấy tên giao dịch là HATAPHAR. Chức năng nhiệm vụ chủ yếu của công ty là: Sản xuất, Kinh doanh, Xuất nhập khẩu thuốc chữa bệnh, hoá chất nguyên liệu làm thuốc, dược liệu và trang thiết bị dụng cụ y tế. Với kinh nghiệm hơn 50 năm trưởng thành, HATAPHAR luôn là đơn vị hoàn thành tốt nhiệm vụ sản xuất kinh doanh và các chỉ tiêu nộp ngân sách đề ra, có tốc độ tăng trưởng cao liên tục trong 10 năm lại đây.
Review Dược Phẩm Hà Tây
Thu nhập theo năng lực, được hưởng các phúc lợi và chế độ rất tốt, công ty có tiếng, uy tín trong ngành (FB)