Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Smartlog đồng hành cùng doanh nghiệp Việt Nam xây dựng mạng lưới logistics trở thành một hệ sinh thái mà các doanh nghiệp có thể chia sẻ, tối ưu hóa nguồn lực cũng như nâng cao năng lực cạnh tranh. Chúng tôi không ngừng đổi mới về công nghệ và giải pháp để doanh nghiệp Việt Nam có thể cạnh tranh ở tầm khu vực, trước nhất là ngay tại “sân nhà” Việt Nam. Startup Việt Nam tiên phong về phát triển các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ cho hoạt động vận hành logistics.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Tham gia, cung cấp và nâng cao hiệu quả cho tất cả các bên liên quan trong chuỗi cung ứng bằng việc tận dụng công nghệ, con người và tài sản.
Review SMARTLOG
Team trẻ nên môi trường làm việc thoải mái, không bị soi mói kiểu nhà nước, các bạn trong team mình khá hòa đồng với nhau
Công việc phù hợp với bản thân mình, được làm và được thử nhiều task mới, được thoải mái đề xuất các ý tưởng )(rv)
Nhìn lại thì khi trải qua giai đoạn khó khăn, việc chậm tiền làm cho mình làm việc cũng ý thức hơn, khôn ngoan hơn trong việc lựa chọn, cày dự án, bản thân khi vô dự án, thấy có ý chí rất cao là phải win deal, phải thu tiền(rv)