Mô tả công việc
As an Assistant to CEO, you will be working closely with the Managing Director and be involved in the daily operations of the company as well as ad- hoc projects:
Other tasks as assigned by the Management
Collaborate effectively with all employees, customers, and suppliers;
Manage diary, schedule meetings, arrange appointments, organize agendas and action points for all Managing Director’s meetings;
Understand the company&039;s strategy for each period, each project to support and collaborate with the Managing Director in strategizing, provide insightful ideas to develop plans to achieve objectives;
Handle requests and queries of the management appropriately;
Act as the focal point of contact and coordination for assigned projects. The projects will be companywide as well as within departments and cover diverse aspects of the business;
Participate in management meetings, assist in taking minutes, follow up on actions and make sure all tasks/projects are done on time;
Monitor the company&039;s matters including operational, production, business, and human resource matters to timely propose suitable solutions and collaborate with the Managing Director to promptly address ongoing matters;
Produce reports, presentations and briefs;
Capable of acting on behalf of the Managing Director to coordinate meetings, implement, and resolve necessary issues related to company- wide tasks and projects;
Yêu cầu công việc
Comprehensive business or accounting/finance knowledge;
3+ years of working experience in corporate environment;
Willingness to travel to different branches of the company
University degree, preferable with relevant majors (Business, Finance, Marketing, Operations, etc.);
Attention to detail, good critical thinking and problem- solving skills;
Strong time management, ability to multi- task;
Excellent communication skill, good command of English;
Quyền lợi
Health care
Train
Uniform
Bonus mode
Annual leave
Tourism
Insurance regime
Laptop
Salary increase
Per diem
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-03 22:35:02
Smartlog đồng hành cùng doanh nghiệp Việt Nam xây dựng mạng lưới logistics trở thành một hệ sinh thái mà các doanh nghiệp có thể chia sẻ, tối ưu hóa nguồn lực cũng như nâng cao năng lực cạnh tranh. Chúng tôi không ngừng đổi mới về công nghệ và giải pháp để doanh nghiệp Việt Nam có thể cạnh tranh ở tầm khu vực, trước nhất là ngay tại “sân nhà” Việt Nam. Startup Việt Nam tiên phong về phát triển các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ cho hoạt động vận hành logistics.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Tham gia, cung cấp và nâng cao hiệu quả cho tất cả các bên liên quan trong chuỗi cung ứng bằng việc tận dụng công nghệ, con người và tài sản.
Review SMARTLOG
Team trẻ nên môi trường làm việc thoải mái, không bị soi mói kiểu nhà nước, các bạn trong team mình khá hòa đồng với nhau
Công việc phù hợp với bản thân mình, được làm và được thử nhiều task mới, được thoải mái đề xuất các ý tưởng )(rv)
Nhìn lại thì khi trải qua giai đoạn khó khăn, việc chậm tiền làm cho mình làm việc cũng ý thức hơn, khôn ngoan hơn trong việc lựa chọn, cày dự án, bản thân khi vô dự án, thấy có ý chí rất cao là phải win deal, phải thu tiền(rv)