I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Công ty Cổ phần Giải pháp Tự động hóa ETEK là doanh nghiệp tiêu biểu tại Việt Nam về lĩnh vực cung cấp giải pháp về Tự động hóa. Được thành lập vào năm 2006, đến nay ETEK có trên 250 cán bộ nhân viên làm việc tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, đáp ứng nhu cầu ứng dụng Tự động hóa trong các lĩnh vực Công nghiệp, Đào tạo và phục vụ đời sống dân sinh.
Trong lĩnh vực về cung cấp giải pháp đào tạo về kỹ thuật, ETEK là nhà cung cấp hàng đầu của Việt Nam trong các trường Cao đẳng, Đại học và các trường nghề trên toàn quốc. ETEK là nhà phân phối & đối tác của các nhà cung cấp uy tín và danh tiếng về lĩnh vực tự động hóa trong Công nghiệp, Đào tạo và đời sống dân sinh như các nhà cung cấp đến từ Châu Âu , Mỹ , Nhật Bản như : ABB Robotics , Siemens , Universal Robots , Technic Equipments , Cognex ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Hoạt động thiện nguyện
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006, đến nay ETEK có trên 250 cán bộ nhân viên làm việc tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh
Mission
Với sự tin tưởng và hợp tác của các đối tác, khách hàng trong và ngoài nước trong suốt những năm vừa qua; ETEK đã đạt được những thành công và phát triển mạnh mẽ trên thị trường trong và ngoài nước. Hiện tại ETEK là khách hàng của các nhà máy lớn từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Châu Âu như Canon, Samsung, Vinfast,...