We are looking for an enthusiastic and experienced brand strategist to join us. Our team is a well-blended mix of creative junkies, brand lovers, media performers, product developers, and number crunchers. Together, we hope to build the most unique and beloved tech brand in Vietnam.
You will be joining a team of fun, young-at-heart, dynamic and fast paced individuals who embrace growth. As a brand strategist, you will help drive our brand and brand extensions towards the next tipping point.
What you will do
- Brand Strategy
- Act as an in-house brand strategist to define our brand and product positioning;
- Build the core brand attributes that are associated with your defined positioning;
- Collaborate with our in-house creative team to develop the brand identity and narrations;
- Work closely with our business team to define the brand annual jobs to be done and marketing KPIs;
- Creative Project Initiation
- Be able to develop a concrete communication framework and turn business objectives into insightful and inspiring creative briefs. Select the right creative approaches and formats that tick;
- Develop go-to-market strategy and pivot/optimize on-the-go;
- User and Market Insights
- Stay on top of user, media landscape and market trends;
- Have a genuine empathy for our users and be able to harvest relevant insights and unmet needs that MoMo can leverage on.
- Strong branding or campaign planning. At least 3 years working in brand marketing, brand agencies, ad agencies, in-house creative team or other positions with equivalent experience;
- Experience in fintech, utility apps, e-commerce platforms, financial services (bank, insurance or credit) and lifestyle (travel or entertainment) is a plus;
- You are fast paced and flexible;
- You have a natural empathy towards people. You can read insights easily;
- You are result oriented and number driven;
- You can be both a team leader and player;
- You don’t settle for mediocre. You enjoy the thrill of doing something new and making it better;
- Fluent proficiency in written and spoken English.
Yola được thành lập dựa trên phương châm 'Giáo dục thay đổi cuộc sống' và chúng tôi tin vào tiềm năng vượt thời gian của giáo dục.
Đôi khi, chỉ cần một bước nhỏ để bắt đầu một hành trình dài. Đối với Yola Institute, mọi chuyện bắt đầu từ những tháng cuối năm 2008, khi bốn trí tuệ trẻ Việt Nam chung tay thực hiện ước mơ tạo ra một sản phẩm giáo dục có thể mang lại tác động thực sự cho các thế hệ học sinh Việt Nam. Kể từ đó, Viện Yola đã trải qua quá trình chuyển đổi từ mạng truyền thông xã hội cho việc học trực tuyến, dịch vụ tư vấn đại học sang các trung tâm luyện thi.
Ngày nay, với tư cách là nhà cung cấp dịch vụ giáo dục hàng đầu tại Việt Nam, Học viện Yola cung cấp đa dạng các chương trình và sản phẩm giáo dục, bao gồm các khóa luyện thi (SAT, TOEFL, IELTS, GMAT, GRE), tiếng Anh, đào tạo kỹ năng mềm, sau- dạy kèm ở trường, trại hè và phát triển nội dung giáo dục.
Với cam kết mạnh mẽ giúp học sinh nhận ra tiềm năng thực sự của mình trên hành trình trở thành người mà các em mong muốn, Yola đã thành công trong việc giúp học sinh của mình được nhận vào học và nhận học bổng vào các trường đại học hàng đầu như Stanford, UPenn, Princeton, Brown, Duke, Georgetown, NYU, UC Berkeley, UCLA và nhiều trường khác trên toàn thế giới.
Sống và hít thở trong một nền văn hóa mang tên ACUPIT (Hành động, Quan tâm, Thấu hiểu, Đam mê Xuất sắc, Đổi mới, Tin cậy), mỗi cá nhân tại Yola bất kể xuất thân, sở thích, chuyên môn và vị trí đều làm việc chăm chỉ và nhiệt huyết mỗi ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: công ty được thành lập
Mission
Lấy sự hứng thú tham gia học tập của học viên và đội ngũ giáo viên truyền cảm hứng làm tiêu chuẩn cao nhất. Điều này dẫn đến tỷ lệ khách hàng giới thiệu người thân và bạn bè cùng học tại YOLA cao, tỷ lệ tái ghi danh và kết quả học tập tốt hơn cho học viên.
Review Yola
Môi trường toxic và khối lượng việc tỉ lệ nghịch với số tiền
Nhiều việc không xuể mà lương cơ bản thấp như trả đầy đủ
Công ty có mấy cái quy trình CSKH của mấy sếp lạ lắm, tạo ticket complaint cho có mấy tiếng làm