Mô tả công việc
- Marketing Administration:
- Processlegal and internaldocumentation formarketing activities.
- Process payment documentation for marketing activities.
- Record and report up-to-datemarketingbudget tracking, expense reporting and invoices processing.
- Manage archives of all marketingdocumentation.
- Facilitate communication between team members, departments, and vendors.
- Support in oversee daily marketing team operations: manage schedules, coordinate meetings, handle correspondence, etc.
- Support in maintain relationships with marketing vendors and agencies.
- Operational Marketing Execution:
- Request & ensure marketing promotion offers are setup as planned.
- Manageallocation and delivery of marketing collaterals and merchandises as planned.
- Manage marketing inventory of all collaterals and merchandise stocks.
- Conduct internal audit and support competitors’ activities research.
- Support with online platforms management.
- Other ad-hoc tasks requested byHead ofMarketing.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1-year experience
- Exceptional attention to detail with a commitment to producing high-quality work.
- Good written and verbal communication in English & Vietnamese.
- Proven efficient time and priority management.
- Fast learner and able to work withmultiple systems.
- Able to perform in a dynamic and fast-paced working environment.
- Proficient in Microsoft Excel, Word and Power Point.
Quyền lợi được hưởng
Being a part of a young, dedicated, professional team, we offer a competitive salary based on your competence with benefits packages for you that include:
- 24/7 health insurance
- 13th-month salary and performance-based bonus
Tập đoàn GOTIME HOLDINGS là tập đoàn kinh tế tư nhân được xây dựng và phát triển hơn 10 năm dưới sự dẫn dắt của ông Nguyễn Đoàn Kiến Hưng – Nhà sáng lập. Nhiều năm qua, GOTIME HOLDINGS đã và đang khẳng định vị thế của mình trong lĩnh vực sản xuất – kinh doanh sản phẩm trong ngành Mỹ phẩm, Thực phẩm chức năng, Cơ khí với hệ sinh thái bao gồm 7 công ty thành viên.
Toàn bộ chuỗi giá trị sản phẩm của tập đoạn từ: XÂY DỰNG NHÀ XƯỞNG – CUNG CẤP MÁY MÓC – DÂY CHUYỀN THIẾT BỊ – CUNG ỨNG NGUYÊN LIỆU – TƯ VẤN VÀ CHUYỂN GIAO CÔNG THỨC SẢN XUẤT GIA CÔNG – HOÀN CHỈNH THÀNH PHẨM – TRUYỀN THÔNG TIẾP THỊ – PHÂN PHỐI VÀ TIÊU THỤ SẢN PHẨM.