Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
· Identify and pursue cooperation and business development opportunities with potential partners in the online channel, ensuring alignment with the assigned product portfolio.
· Manage e-commerce platform operations, including promotions, customer relationship management (CRM), and campaign preparations in collaboration with partners.
· Oversee the smooth execution of ordering, importing, and exporting processes, as well as the transportation of goods to partner warehouses.
· Establish and nurture strong, sustainable business relationships with e-commerce partners to drive sales growth and increase market share for the assigned product portfolio.
· Collaborate with e-commerce partners and internal teams (Trade Marketing, Marketing, Logistics) to develop effective business plans targeting consumer/customer acquisition, retention, and engagement via online platforms.
· Work with internal teams to deliver best-in-class sales services (including handling sales inquiries, promotions, order processing, delivery, stock and payment reconciliation, collection, etc.) and provide exceptional after-sales customer care.
· Perform other tasks as assigned by the Ecommerce Team Lead.
Yêu Cầu Công Việc
· Education: Bachelor's degree in Economics, Marketing, E-commerce, or a related field.
· Experience: Minimum of 1 years of experience in e-commerce
· Strong understanding of e-commerce platforms and online sales strategies.
· Proficiency in CRM tools and campaign management.
· Excellent project management and organizational skills.
· Strong analytical skills and the ability to interpret data to make informed decisions.
· Outstanding communication and interpersonal skills to build and maintain relationships with partners.
· Ability to work collaboratively with cross-functional teams (Marketing, Trade Marketing, Logistics, etc.).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 22
- Lương: Cạnh tranh
HNC Quốc tế là công ty con thuộc tập đoàn HNC Group thành lập năm 2001
* Các đối tác chiến lược:
- Năm 2007: Thành lập HNC Quốc tế.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với OCS/ANA của Nhật Bản.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với City Link/ Malaysia.
- Năm 2013: Ký hợp tác chiến lược với SF Express của Trung Quốc.
- Năm 2015: Ký hợp tác chiến lược với Hanjin của Hàn Quốc.
* Năng lực thông quan:
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 100/2010/TT - BTC về chuyển phát nhanh qua đường hàng không.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
* Định hướng phát triển:
- Mở rộng mạng lưới toàn quốc để thu gom hàng hóa đi quốc tế.
- Mở chi nhánh ra nước ngoài: Mỹ, EU, Hàn Quốc, Nhật Bản, Hongkong, Singapore, Trung Quốc,Thái Lan, Đài Loan...
- Cung cấp dịch vụ: Chuyển phát nhanh hàng hóa, logistics, warehouse, e-commerce, thông quan.
- Xây dựng đội ngũ nhân sự làm việc chuyên nghiệp, có người nước ngoài làm việc trực tiếp.
- Tạo phúc lợi, chính sách hướng đến nâng cao đời sống người lao động.