Việc làm ICHECK

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ICHECK
Communication Leader For Stores- Phụ Trách Truyền Thông Cửa Hàng
ICHECK
4.3
4 đánh giá 12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
OBJECTIVE OF THE JOB:
In charge of all communication for the stores. He/She is responsible for converting traffic from the mall to the stores and identity for the stores. The final target is to increase the traffic for the stores and to ensure the stores look professional and sales trigger.
RESPONSIBILITIES:
1. Convert traffic from the mall to the stores:
- Work with the store leaders:
To build, and lead the store communication plan (inside the stores & inside the mall) based on traffic & sales KPIs and budget plan
Build the yearly internal com budget for each store with the store Leaders (strong on peak times) and present it for validation to City leader and National com leader.
Debrief each month the budget per store and measure the performance.
To be the advisor going along with store leaders in the negotiation & connection of the mall & tenants (store leaders are the key contact person to deal directly with the mall and tenants)
To ensure sport departments follow the brief to animate all installation & execution in the stores and events: each sport department leader is responsible for each event, as soon as his sport is concerned.
- Manage omni communication of all the stores events:
Define materials, channels, budget, timeline & KPIs
Manage cost, quality, lead time of delivery & KPIs
Manage designer & printing agency & advertising agency
- Legal relay for all commercial activities → DOIT submission
2. Ensure stores look professional and sales trigger:
- All ILVs & PLVs & decoration:
Follow 100% of national impulse first !
For stores: collect the needs from the stores to design, print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
For national campaigns: print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
Lead the modernization of the stores (new brand image) for Communication part
- Audit and promote store experience via online channels:
Whenever needed for the store displays (micro)
Quarterly audit for store identity (macro concept such as showroom, main aisle, cash till, community area..)
The internal communication leader does not do the store's job = Each department manager is RESPONSIBLE for the proper application of the communication in his or her department (implementation of POP, ILV, ....).Technical skills requirement:
- Define & manage content that drives the success of the 2 main responsibilities mentioned above: Flyers, mailings, videos, etc.
- Catch the trends in social media & communication
- Manage and animate communication plan (with national marcomm leader, commercial leader, store leaders, and sport leaders)
- Analyze the behavior of users and sports competitors based on their benchmark. Design innovative interactions and services for Decathlon's target C-USERS
Behavior skills requirement:
HARD SKILLS:
- Know how to lead and lead a project
- Know how to convince and unite
- Good communication skills
- Analytical skills
SOFT SKILLS:
- Be structured and organized, real project manager
- Be end customer oriented
- Good interpersonal skills
- Show adaptation to change
- Listening and Sense of service
- Business & Solution oriented
- Concrete
YOUR KPI:
NPS
Traffic from mall to store
Budget managed = Budget achievedMonthly performance bonus and 13th salary.
Annual Salary review in March.
18 annual leave days, plus 02 days off for Christmas and Vesak Day.
Social Insurance according to Vietnamese Labor Law and Health Insurance for all family members.
Annual health check.
Phone and sports practice allowance.
Several training courses to increase your competence with great opportunities for career development.
Business trips are paid for by the Company.
Attractive staff discount for all purchases in Decathlon stores.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Tòa Diamond Flower 48 Lê Văn Lương, Thanh Xuân, Hà Nội

CÔNG TY CỔ PHẦN ICHECK được thành lập từ năm 2015 với sứ mệnh bảo vệ lợi ích người tiêu dùng và uy tín thương hiệu, iCheck không chỉ hoàn thành tốt mục tiêu ban đầu mà đã và đang nhanh chóng có những bước tiến khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp chuyển đổi số toàn diện cho doanh nghiệp. Từ một ứng dụng quét dữ liệu, iCheck Scanner trở thành mạng xã hội sản phẩm – tiêu dùng duy nhất tại Việt Nam hỗ trợ bảo vệ người tiêu dùng và doanh nghiệp với sứ mệnh tạo nên chuẩn mực minh bạch thông tin và nguồn gốc sản phẩm.

Tầm nhìn

iCheck là tập đoàn công nghệ mang tầm khu vực cung cấp giải pháp số hoá sản phẩm, dịch vụ giúp Doanh nghiệp chuyển đổi số hiệu quả, tăng doanh thu, giảm chi phí.

Sứ mệnh

iCheck là chuẩn mực minh bạch thông tin và nguồn gốc sản phẩm nhằm giúp Doanh nghiệp chân chính gia tăng uy tín, tăng sức cạnh tranh, đồng thời kết nối hiệu quả với khách hàng.

Giá trị cốt lõi

  1. Luôn phát triển bản thân
  2. Integrity - Sự trọn vẹn
  3. Lấy mình làm gốc rễ vấn đề
  4. Làm việc dựa trên số liệu
  5. Lấy khách hàng làm trọng tâm
  6. Yêu thương và tương trợ

Thành tựu nổi bật

Đến nay iCheck đã có hơn 100 triệu lượt scan hàng tháng, hơn 20 triệu lượt tải, 2 triệu người dùng thường xuyên trong tháng và hơn 20.000 nhãn hàng hợp tác.

Chúng tôi tự hào là đơn vị:

  • ĐẠT TOP 10 SẢN PHẨM TIÊU BIỂU ĐƯỢC TIN DÙNG – Giải thưởng do VTV tổ chức nhằm vinh danh những doanh nghiệp có nhiều đóng góp vào sự nghiệp phát triển bền vững nguồn nhân lực tại Việt Nam.
  • GIẢI THƯỞNG PHÁT TRIỂN NGUỒN LỰC XANH – Giải thưởng do đài truyền hình Hà Nội kết hợp với VOV tổ chức và trao giải. Giải thưởng vinh danh nhà lãnh đạo tiêu biểu – thời đại Hồ Chí Minh nhân tài đất Việt- thời kì đổi mới
  • TOP 10 DOANH NGHIỆP LÃNH ĐẠO XUẤT SẮC NHẤT – Giải thưởng thương hiệu vàng Thăng Long do Hội Chống hàng giả và Bảo vệ thương hiệu TP Hà Nội tổ chức nhằm tôn vinh và bảo vệ những doanh nghiệp sản xuất kinh doanh uy tín, chất lượng, doanh nhân tâm đức.

Mỗi giải thưởng đạt được là sự khẳng định rõ ràng về năng lực, vị thế và nỗ lực phát triển không ngừng của iCheck theo thời gian. Đây cũng đồng thời là động lực để chúng tôi không ngừng nghiên cứu và tiên phong thử nghiệm những công nghệ mới, góp phần khẳng định vị thế của mình cũng như nâng cao chất lượng dịch vụ.

Những nghề phổ biến tại ICHECK

Bạn làm việc tại ICHECK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ICHECK

ICHECK

Click để đánh giá