Mô tả công việc
1.1 Serving and presenting alcohol and non – alcohol beverages quickly and efficiently according to the Company’s standard
1.2 Ensuring that all customers are educated on our products and services
1.3 Taking orders and delivering of beverages to patrons
1.4 Clearing and re setting stations / drinking areas
1.5 Preserving excellent levels of internal and external customer service
1.6 Implementing production, productivity, quality, and customer-service standards
1.7 Handling customer complains
1.8 Maintaining cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation
Quyền lợi được hưởng
- Full insurance contribution
- Parking and meal allowance
- Annual leave
- Tips and service charge
- Professional working environment
Yêu cầu công việc
- Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)
- Vocational diploma in: restaurant, hospitality management
- Listening skills
- Humility – openness to criticisms/ideas
- Communication skills
- Teamwork
- Enthusiasm
Yêu cầu hồ sơ
Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.
Review In Hospitality
Lương thấp mà công việc ngập đầu, chính sách công ty không rõ ràng, thích đổi là đổi