Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Professional III
KVN Logistics
28 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
29/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
06/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
We are a leading financial services provider committed to making decisions easier and lives better for our customers and colleagues around the world. From our environmental initiatives to our community investments, we lead with values throughout our business. To help us stand out, we help you step up, because when colleagues are healthy, respected and meaningfully challenged, we all thrive. Discover how you can grow your career, make impact and drive real change with our Winning Team today.
Working Arrangement
In Office
Responsibilities
Job Description
What motivates you?
Manulife Financial Corporation is a leading international financial services group that helps people make their decisions easier and lives better. With our global headquarters in Toronto, Canada, we operate as Manulife across our offices in Asia, Canada, and Europe, and primarily as John Hancock in the United States. We provide financial advice, insurance, and wealth and asset management solutions for individuals, groups and institutions. At the end of 2022, we had more than 40,000 employees, over 116,000 agents, and thousands of distribution partners, serving over 34 million customers. At the end of 2022, we had $1.3 trillion (US$1.0 trillion) in assets under management and administration, including total invested assets of $0.4 trillion (US $0.3 trillion), and segregated funds net assets of $0.3 trillion (US$0.3 trillion). We trade as ‘MFC’ on the Toronto, New York, and the Philippine stock exchanges, and under ‘945’ in Hong Kong.
Manulife is an Equal Opportunity Employer
At Manulife/John Hancock, we embrace our diversity. We strive to attract, develop and retain a workforce that is as diverse as the customers we serve and to foster an inclusive work environment that embraces the strength of cultures and individuals. We are committed to fair recruitment, retention, advancement and compensation, and we administer all of our practices and programs without discrimination on the basis of race, ancestry, place of origin, colour, ethnic origin, citizenship, religion or religious beliefs, creed, sex (including pregnancy and pregnancy-related conditions), sexual orientation, genetic characteristics, veteran status, gender identity, gender expression, age, marital status, family status, disability, or any other ground protected by applicable law.
It is our priority to remove barriers to provide equal access to employment. A Human Resources representative will work with applicants who request a reasonable accommodation during the application process. All information shared during the accommodation request process will be stored and used in a manner that is consistent with applicable laws and Manulife/John Hancock policies. To request a reasonable accommodation in the application process, contact [email protected].
Working Arrangement
In Office
Responsibilities
Job Description
- Kiểm soát và thực hiện việc trả lời điện thoại của khách hàng(Monitor and handle hotline calls from clients)
- Giải đáp thắc mắc của khách hàng về hợp đồng và quy định hành chính liên quan đến hợp đồng bảo hiểm (Reply clients’ inquiries about policy and admin procedures related to policy)
- Hướng dẫn khách hàng thực hiện thủ tục hành chính khi khách hàng yêu cầu
- Tư vấn khách hàng duy trì hợp đồng
- Kiểm tra và trả lời tin nhắn của Khách hàng từ hộp thư thoại hàng ngày
- Tiếp nhận khiếu nại khách hàng và phối hợp với nhân viên/bộ phận liên quan giải quyết khiếu nại
- Thực hiện các công việc liên quan đến khiếu nại từ Khách hàng
- Thực hiện thay đổi thông tin hợp đồng bảo hiểm qua điện thoại theo yêu cầu của khách hàng
- Kiểm soát và thực hiện trả lời yêu cầu, thắc mắc của KH qua Thư điện tử, phương tiện truyền thông như PWS, Zalo, Facebook… (Handle client inquiries via email, social media like PWS, Zalo, Facebook…)
- Liên hệ gọi điện để giải đáp các yêu cầu, thắc mắc của Khách hàng gửi đến qua Thư điện tử hoặc các phương tiện truyền thông như trang web PWS, Zalo, Faceboook
- Soạn thảo sơ lược những lá thư/ email đơn giản và thông thường để trả lời thắc mắc của Khách hàng, chuyển thư trả lời cho cấp quản lý xem xét trước khi gửi khách hàng
- Các công việc khác (Other tasks)
- Đảm bảo thông tin của khách hàng được bảo quản tuyệt mật tại các khu vực phụ trách
- Tuân thủ các chính sách/ quy định của công ty
- Hỗ trợ thực hiện công việc của bộ phận khi cần
- Hỗ trợ công việc khi đồng nghiệp nghỉ phép
- Đảm bảo hoàn tất công việc hàng ngày chính xác và kịp thời
- Quản lý tài sản, cơ sở vật chất và chi tiêu của văn phòng
- Thực hiện các công việc theo sự chỉ định của cấp quản lý trực tiếp
What motivates you?
- You obsess about customers, listen, engage and act for their benefit.
- You think big, with curiosity to discover ways to use your agile approach and enable business outcomes.
- You thrive in teams and enjoy getting things done together.
- You take ownership and build solutions, focusing on what matters.
- You do what is right, work with integrity and speak up.
- You share your humanity, helping us build a diverse and inclusive work environment for everyone.
- University Degree
- No required for PROFESSIONAL / TRADE QUALIFICATION
- Customer Orientation
- Bias for action
- Interpersonal sensitivity
- Concern for order and quality
- Leadership & Teamwork
- Continuous Improvement Orientation
- Flexibility
- Development & Learning Orientation
- At least 1-2 working year in dealing with customers
- Typing skill, Word, Excel
- Internal: Agents / Colleague
- A competitive salary and benefits packages.
- A growth trajectory that extends upward and outward, encouraging you to follow your passions and learn new skills.
- A focus on growing your career path with us.
- Flexible work policies and strong work-life balance.
- Professional development and leadership opportunities.
- Values-first culture We lead with our Values every day and bring them to life together.
- Boundless opportunity We create opportunities to learn and grow at every stage of your career.
- Continuous innovation We invite you to help redefine the future of financial services.
- Delivering the promise of Diversity, Equity and Inclusion We foster an inclusive workplace where everyone thrives.
- Championing Corporate Citizenship We build a business that benefits all stakeholders and has a positive social and environmental impact.
Manulife Financial Corporation is a leading international financial services group that helps people make their decisions easier and lives better. With our global headquarters in Toronto, Canada, we operate as Manulife across our offices in Asia, Canada, and Europe, and primarily as John Hancock in the United States. We provide financial advice, insurance, and wealth and asset management solutions for individuals, groups and institutions. At the end of 2022, we had more than 40,000 employees, over 116,000 agents, and thousands of distribution partners, serving over 34 million customers. At the end of 2022, we had $1.3 trillion (US$1.0 trillion) in assets under management and administration, including total invested assets of $0.4 trillion (US $0.3 trillion), and segregated funds net assets of $0.3 trillion (US$0.3 trillion). We trade as ‘MFC’ on the Toronto, New York, and the Philippine stock exchanges, and under ‘945’ in Hong Kong.
Manulife is an Equal Opportunity Employer
At Manulife/John Hancock, we embrace our diversity. We strive to attract, develop and retain a workforce that is as diverse as the customers we serve and to foster an inclusive work environment that embraces the strength of cultures and individuals. We are committed to fair recruitment, retention, advancement and compensation, and we administer all of our practices and programs without discrimination on the basis of race, ancestry, place of origin, colour, ethnic origin, citizenship, religion or religious beliefs, creed, sex (including pregnancy and pregnancy-related conditions), sexual orientation, genetic characteristics, veteran status, gender identity, gender expression, age, marital status, family status, disability, or any other ground protected by applicable law.
It is our priority to remove barriers to provide equal access to employment. A Human Resources representative will work with applicants who request a reasonable accommodation during the application process. All information shared during the accommodation request process will be stored and used in a manner that is consistent with applicable laws and Manulife/John Hancock policies. To request a reasonable accommodation in the application process, contact [email protected].
Khu vực
KVN Logistics
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Công Ty Cổ Phần KVN Logistics là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực vận chuyển hàng hóa nội địa cũng như quốc tế. Ở thời điểm hiện tại, KVN Logistics tự hào là đơn vị cung cấp các dịch vụ vận tải hàng hóa cho nhiều khách hàng lớn trên thế giới tại thị trường Đông Nam Á, Nhật Bản, Hàn Quốc và Mỹ. Mục tiêu của công ty là đi lên bằng nền tảng bền vững để phát triển một cách mạnh mẽ, nâng cao vị thế trong nước cũng như quốc tế. Từng cá nhân trong công ty, từ đội ngũ nhân viên lành nghề tới ban lãnh đạo chuyên nghiệp luôn nỗ lực cống hiến hết sức mình để phục vụ nhu cầu khách hàng, tháo gỡ những khó khăn để xây dựng một KVN Logistics bền vững và uy tín.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.
Những nghề phổ biến tại KVN Logistics
Bạn làm việc tại KVN Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
KVN Logistics
Click để đánh giá