Mô tả công việc
We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) - who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you'll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It's a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.
Job Responsibilities:
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
University degree or higher
1-2 years of experience in relevant jobs, including customer service and sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships.
Leadership skills with the ability to oversee and plan ahead is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Công Ty Cổ Phần KVN Logistics là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực vận chuyển hàng hóa nội địa cũng như quốc tế. Ở thời điểm hiện tại, KVN Logistics tự hào là đơn vị cung cấp các dịch vụ vận tải hàng hóa cho nhiều khách hàng lớn trên thế giới tại thị trường Đông Nam Á, Nhật Bản, Hàn Quốc và Mỹ. Mục tiêu của công ty là đi lên bằng nền tảng bền vững để phát triển một cách mạnh mẽ, nâng cao vị thế trong nước cũng như quốc tế. Từng cá nhân trong công ty, từ đội ngũ nhân viên lành nghề tới ban lãnh đạo chuyên nghiệp luôn nỗ lực cống hiến hết sức mình để phục vụ nhu cầu khách hàng, tháo gỡ những khó khăn để xây dựng một KVN Logistics bền vững và uy tín.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.