Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
· Respond promptly to customer inquiries
· Handle and resolve customer complaints
· Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
· Provide pricing and delivery information
· Process orders, forms, applications and requests
· Organize workflow to meet customer timeframes
· Manage customers' accounts
· Maintain customer databases
· Checking market rate
· Communicate and coordinate with internal departments
· Follow up on customer interactions
· Provide feedback on the efficiency of the customer service
· Receiving delivery requests from customer and superintend picking process.
· Care of shipments and resolve issues during the transportation; coordinate internally to facilitate delivery progress, and externally to bridge the customer’s requirements and operations.
· Handle complaints, tackle arising issues with customers in proper manner.
· Proactively update shipment status. Making exactly the delivery reports to customer (daily).
Yêu Cầu Công Việc
· University Graduate with major: economics, foreign trade, logistics
· At least 03 years experience
· Good knowledge in English (verbal/written). Chinese is plus
· Proficient at MS Office.
· Ability to learn/adapt quickly.
· Willing to work under high pressures.
· Priority for experience in forwarding company and customs procedures
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần One Group ( Trung tâm chăm sóc sức khỏe cho mẹ và bé Wikimom) tiền thân là chuỗi siêu thị Mart24h hàng tiêu dùng và hàng mẹ và bé. Chúng tôi đã có 2 năm kinh nghiệm thực chiến kênh bán hàng offline và online hàng cho mẹ và bé. Với mong muốn chăm sóc cho 10 triệu bà mẹ bỉm sữa tại Việt Nam. Và tạo môi trường làm việc tốt tăng thu nhập cho nhân viên.