Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đào tạo
Mô tả Công việc
1. Administration
* Office Administration
• Coordinate and manage appointments, meetings, and schedule in order to prevent duplicate
bookings
• Maintain general office files and other files related to the company’s operations
• Manage, track stock of office supplies, equipment, and furniture and place orders when necessary
• Manage taxi cards, company grab account, phone line, internet
• Register, manage business card and parking space for employee
• Update and send internal contact list, birthday list monthly to employee
• Collect bills, invoices, check debit of services provider and submit to Accounting Department
monthly
• Contact maintenance services if problems happen
• Other office administration tasks arise
* HR Administration
• Create user/email and ensure to connect printers, scan folder for employee and manage employee
information
• Set up working space, equipment and other office facilities for employee
• Coordinate with HR Administrator for annual health check-up
• Coordinate with HR Administrator for annual accident contract renewal
• Conduct company events such as International Women’s Day, Vietnamese Women’s Day,
Halloween, etc.
• Coordinate with HR Department to organize year-end party and company trip
• Other tasks as assigned by BOD/ HR Manager
2. Reception
• Welcome visitors and direct them to the relevant office/personnel
• Receive and transfer calls, Fax to proper internal extension
• Receive and manage daily mails/ deliverer/ couriers
• Book flight, hotel, car rental for BOD, employees for business trip
• Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, collating, faxing, etc
Yêu Cầu Công Việc
* Requirements:
• Open for fresh graduated who has interest in administration job
• Good communication 4 skills in both Vietnamese and English
• Multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks and problem-solving
• Detail-oriented, proactive, responsible and result-oriented
• Be able to work independently or in team
• Comfortable handling confidential information
* What we offer:
• Competitive base salary with monthly bonus + phone allowance + 13th month salary
• Compulsory insurances are fully covered after probation
• An open and dynamic English working environment with promotion opportunities
• Great chance to develop through on-the-job training methods
• Friendly, professional and supportive colleagues
* Working location: 117-119-121 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC
* Working time: 08:00 – 17:30 from Monday to Friday
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: On the job training
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi:
Hỗ trợ phone card, chỗ gửi xe
Thưởng tháng, thưởng tháng 13th - Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng sinh
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM (RTC Technology Viet Nam JSC) tiền thân là trung tâm công nghệ RTC (RTC Technology Center) được thành lập vào tháng 3/2012.
- Năm 2013, RTC cung cấp các thiết bị vật tư trong lĩnh vực tự động hoá, đặc biệt là trong lĩnh vực Machine Vision như: Camera, phim, ống kính, đèn, bộ điều khiển Vision, máy đọc mã vạch, cảm biến, Halcon/Merlic của các hãng như: MVTec, Hikrobot, Datalogic, VST, Mitsubishi, Fujifilm. Bên cạnh đó, RTC còn triển khai các dự án về xe tự hành AGV và chế tạo máy theo yêu cầu.
- Năm 2014, RTC cung cấp các giải pháp về Machine Vision, tự động hóa, lập trình hệ thống PLC, HMI, Servo, Robot, SCADA, BMS…hệ thống nhúng cho các nhà máy, các dự án tự động hoá.
- Năm 2015, với nhiều thành tựu nghiên cứu trong lĩnh vực công nghệ tự động hóa, được sự ủng hộ nhiệt tình của khách hàng, với mong muốn kiến tạo và góp phần phát triển cho ngành sản xuất quốc gia, chúng tôi thành lập Công ty Cổ Phần RTC Technology Việt Nam.
- Trong suốt những năm hoạt động và phát triển, RTC đã nhận được rất nhiều chứng nhận ISO như: ISO 9001 (năm 2015), ISO 14001 (2015), ISO 45001 (2018).