Mô tả công việc
• Collaborate with agencies, vendor partners & Accor digital team
• Other tasks as assigned by Manager
• Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, marketing database, email marketing, social media and display advertising campaigns for both hotel and F&B outlets
• Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
• Manage, update and audit content of hotel website, OTAs and all online presence of Hotel Royal- MGallery
• Evaluate emerging technologies. Provide recommendation and perspective for adoption where appropriate.
• Brainstorm new and creative growth strategies
• Utilize strong analytical ability to evaluate end- to- end customer experience across multiple channels and customer touch points
Yêu cầu công việc
At least 1 year experience at the same position. Experience in Hospitality is an advantage.
Fluent communication in English.
Good appearance.
Quyền lợi
Staff Party.
Competitive salary.
Free parking and duty meal.
Other benefits will be shared in the interviewed.
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Opportunity to grow within your property and across the world.
Service charge during probation period.
Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
Bonus on Public Holiday + Tet.
13th month salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-01 22:30:03
CÔNG TY CỔ PHẦN SÀI GÒN AN THÁI (ATG) là tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề và được xem là một trong những nhà sản xuất và chế biến cà phê chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam.
Với tầm nhìn là nhà sản xuất cà phê chuyên nghiệp, có đội ngũ phát triển thị trường mang tầm vóc quốc tế, năng động, chuyên nghiệp, sáng tạo và hiệu quả.
Nhờ nền tảng nội lực tốt, quy trình sản xuất hiện đại và chuyên nghiệp, chủ động trong nguồn nguyên liệu đầu vào cùng với phương pháp quản trị doanh nghiệp bài bản, Tập đoàn An Thái luôn khẳng định được vị thế của mình trong những ngành hàng tập đoàn tham gia.