Việc làm SÀI GÒN AN THÁI

Cập nhật 22/09/2024 14:26
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SÀI GÒN AN THÁI
Accountant - Kế toán
SÀI GÒN AN THÁI
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

MAIN ROLES

  • To review all purchase/ payment/ advance requests from all departments, review all records in general ledger, and make/ review all closing entries to ensure the accuracy of financial statements and the compliance with legal regulations. To prepare the monthly, quarterly and yearly Statement of Income & the Statement of Balance Sheet (VAS and IFRS form)
  • Make reports as requested by FC and DOF.
  • Make quarterly consolidated package report for Head Quarter in Korea. Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends.
  • Recommends financial actions by analyzing accounting options.
  • Substantiates financial transactions by auditing documents.
  • Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures.
  • Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions.
  • Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.
  • Maintains financial security by following internal controls.
  • Direct internal and external audits to ensure compliance
  • Plan, assign and review staff’s work
  • Support month-end and year-end close process
  • To have a complete understanding of the Hotel Employee Handbook and adhere to the regulations contained therein.
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

SUPPORTIVE ROLE

  • Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
  • Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
  • Motivate staff about work by establishing equal opportunities, including education.
  • Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
  • Manage and maintain smooth work cooperation and support system with organizations concerned in government relations activities.


Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary & benefit package.
  • 02 months of probation with full salary.
  • Insurance package.
  • Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
  • Duty meal provided by hotel.
  • Annual helpful training courses (local & international).
  • Wonderful working environment with professional team.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
  • Education: Bachelor’s degree or Diploma in Accounting, Finance or related field. Good knowledge of VAS and IFRS
  • Experience: 3 years in hotel accounting or auditing experience including management experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
  • Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

  • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that affects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Proficient in Microsoft Office, ERP system
  • Familiar with tax regulations and relevant laws
  • Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Good English reading, writing, speaking skills
  • Accounting, Corporate Finance, Reporting Skills, Attention to Detail, Deadline-Oriented, Reporting Research Results, Confidentiality, Time Management, Data Entry Management

Yêu cầu hồ sơ

By applying, you agree to giving your consent to Lotte Hotel Hanoi's collection and use of your personal information for the purpose of recruitment process - the retention period can be up to 5 years after joining and leaving the company. Even if you are not hired this time, the Hotel can store your information for 1 year in the database for another job opportunity in the future.
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN SÀI GÒN AN THÁI
SÀI GÒN AN THÁI Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
263 Vườn Lài, P Phú Thọ Hòa, Q Tân Phú

CÔNG TY CỔ PHẦN SÀI GÒN AN THÁI (ATG) là tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề và được xem là một trong những nhà sản xuất và chế biến cà phê chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam.

Với tầm nhìn là nhà sản xuất cà phê chuyên nghiệp, có đội ngũ phát triển thị trường mang tầm vóc quốc tế, năng động, chuyên nghiệp, sáng tạo và hiệu quả.

Nhờ nền tảng nội lực tốt, quy trình sản xuất hiện đại và chuyên nghiệp, chủ động trong nguồn nguyên liệu đầu vào cùng với phương pháp quản trị doanh nghiệp bài bản, Tập đoàn An Thái  luôn khẳng định được vị thế của mình trong những ngành hàng tập đoàn  tham gia.

Những nghề phổ biến tại SÀI GÒN AN THÁI

Bạn làm việc tại SÀI GÒN AN THÁI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SÀI GÒN AN THÁI

SÀI GÒN AN THÁI

Click để đánh giá