Mô tả công việc
Lobby area
- Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
- Maintain clean and tidy counter.
- Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
- Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
- Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
- Provide essential project information when required.
- Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
- Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
- Have a thorough understanding of the building's regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
- Follow department procedures and manager's directions.
Proper Storage and Compliance
- Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
- Follow department procedures and manager's directions.
Reports
- Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
- Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
- Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
- Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Yêu cầu công việc
- High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
- Strong communication, empathy, and customer service orientation.
- Ability to manage multiple tasks efficiently.
- Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
- Ability to withstand high levels of work-related pressure and manage personal emotions effectively.
- Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
- Good command of English for effective communication.
Quyền lợi được hưởng
What will we offer?
- Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands-on training to launch you into the real estate world.
- Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who've been there and done that.
- Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well-rounded pro.
- Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full-time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
- Join the Savills community: We're a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Công ty chúng tôi là một nhà sản xuất và cung cấp sản phẩm dinh dưỡng sữa hạt cho người mắc các vấn đề về xương khớp, với nguồn nguyên liệu được nhập khẩu trực tiếp từ Hoa Kỳ đạt những chứng nhận quan trọng và chất lượng nhất
Công ty cam kết đem đến cho khách hàng các sản phẩm chất lượng cao, an toàn và hiệu quả trong việc chăm sóc sức khỏe xương khớp. Công ty của bạn đặt mục tiêu cải thiện chất lượng cuộc sống của người tiêu dùng bằng cách cung cấp các sản phẩm dinh dưỡng cao cấp.
Đội ngũ nhân viên của công ty là những chuyên viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực dinh dưỡng và nghiên cứu phát triển sản phẩm. Các sản phẩm của công ty được sản xuất và đóng gói đảm bảo sự an toàn và chất lượng, đảm bảo rằng sản phẩm của bạn sẽ mang đến lợi ích tối đa cho sức khỏe của khách hàng.