Việc làm Châu Hùng JSC

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT KINH DOANH CHÂU HÙNG
Sales Executive
Châu Hùng JSC
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 24/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

(1) OVERALL SCOPE OF THE ORGANISATION

• Business Development, new External customers acquisition

• Generate Business opportunities for all SDS services

• Deliver results based mainly on Sales revenue and new won business objectives

(2) ESSENTIAL DUTIES/ RESPONSIBILITIES:

As External Customer Sales Executive, you will play a pivotal role in developing Samsung SDS external client portfolio and market share. You will be in charge to prospect local market to identify relevant customer targets and business opportunities based on Samsung SDS service offer such as

Ocean and Air forwarding service, contract logistics and express courier. Your mission will focus on new customer acquisition and portfolio development, aligned with branch objective and individual targets. Your role will also involve collaborating with other team members to ensure efficient sales process and consistent service level. The main tasks for the role are described as below:

Conduct market research and prospecting activity, identify new customer targets in multi industry sectors, and build up solid Business Opportunity pipeline.

Approach Business Customer targets and local decision makers to offer SDS solutions and service portfolio.

Manage customer portfolio, win new customers and retain existing businesses.

Achieve sales targets and hit critical KPIs.

Report and review performance achievement with sales leader, implement clear sales strategy aligned with objectives and targets.

Gather customer and market information, collaborate with procurement and pricing colleagues to provide competitive offers.

Collaborate with Customer service and Operation team to ensure consistent service level and customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS:

(a) EDUCATION / QUALIFICATION:

Bachelor’s degree/ Diploma/ Certificate in Business Administration, Transportation, Logistics,

Supply Chain Management or a related field preferred. (Or an equivalent combination of work and education. / equivalent combination of work experience)

(b) EXPERIENCE

Minimum 3 years’ experience in logistics industry, preferably in commercial role, business development.

(c) SKILLS:

Strong commercial and sales hunter mindset, with self-driven, highly persistent and motivated behavior.

Strong relationship-building skills with various stakeholders. Capable of identifying and convincing local decision makers for logistics services.

Good Vietnamese and English communication skills, ability to communicate in other languages is a strong plus.

Interest and knowledge about logistics services, freight forwarding and contract logistics market environment, as well as Vietnam economic situation and industry development

Quyền lợi được hưởng

- 100% gross salary during probation;

- Statutory insurances;

- Birthday gift;

- Quarterly Party/voucher, Team Building, YEP;

- Lunch allowances, shuttle bus;

- OT should be compensated based on gross salary;

- Annual Salary Review;

- In Period Leave for female (3hr/month);

- Professional and challenging working environment.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT KINH DOANH CHÂU HÙNG
Châu Hùng JSC Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, tòa nhà Phúc Thành Building, đường Nguyễn Bình, Phường Bần Yên Nhân, Thị xã Mỹ Hào, Tỉnh Hưng Yên, Việt Nam.

Công ty cổ phần sản xuất kinh doanh Châu Hùng với đội ngũ Cổ đông sáng lập năng động đầy nhiệt huyết, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất kinh doanh Bao Bì, đặc biệt là bao bì giấy, thùng carton.
Đội ngũ nhân sự tâm huyết với nhiều năm kinh nghiệm, đầy tính trách nhiệm với nghề, đội ngũ chuyên viên tư vấn nhiệt tình, đảm bảo sự tận tâm trong công việc và đặt niềm tin của khách hàng là trên hết.
Sản phẩm thùng carton của Châu Hùng cam kết luôn đạt chất lượng cao, khả năng chịu nén, chịu bục tốt, kết cấu chắc chắn, mẫu mã đa dạng, giá cả cạnh tranh, đáp ứng được nhiều yêu cầu của khách hàng như tiến độ gấp, hàng khổ lớn, số lượng lẻ…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Quy trình sản xuất chuyên nghiệp, kết hợp với hệ thống máy móc hiện đại, tự động hoá cao, đạt công suất ổn định, đáp ứng tiến độ giao hàng và mục đích sử dụng của các cá nhân, doanh nghiệp vừa tiết kiệm chi phí đóng gói, vừa quảng bá thương hiệu hiệu quả.

Những nghề phổ biến tại Châu Hùng JSC

Bạn làm việc tại Châu Hùng JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Châu Hùng JSC

Châu Hùng JSC

Click để đánh giá