Mô tả công việc
• Check room occupancy and room rate public every day. Depend on the hotel allotment status, adjust pricing, promotion…to be suitable and to attract more bookings and increasing revenue
• Coordinate with the Accounting department to successfully collect advance bookings from guests. Sending payment information for accountant department.
• Update room availability, promotion, price for different period. Compare with other hotel competitor in this area to know about booking trending, price applied. Manage the OTA extranet system to make sure hotel photos, descriptions, facilities, room categories, room rate and promotion run properly.
• Solve urgent issue due to coming reservation, guest request
• Response email/ task provided from leader/ senior position
• Coordinate with Reservation, FO team for arrival list, follow booking status, request from OTA
• Handle all issue related to OTA booking: guest messages, feedback, complaint, requirements…
• Reply all customer email, consult our hotel service such as: transfer service, Spa service, tour/ excursion, restaurant... to maximise revenue
• Note and book service for the customer upon request.
• Arrange room with direct extension booking
• Communicate with OTA manager like Agoda, Booking.com, Expedia…to update new promotion, strategy, rate disparity
• Reading report: Reservation booked, Arrival guest, cancellation/ no show booking…, import report on request
• Work in line with business requirements
• Other duties as assigned
b. Những trách nhiệm khác / Other duties and reponsibilities
• Strictly comply with the regulations and procedures for Fire Prevention and Emergency Situations of the Company/Hotel
• Strictly implement working procedures and policies of the Company/Hotel
• Fully participate in meetings and training programs required by the Hotel Board of Directors.
• Come to work fully and on time according to the assigned work schedule
• Maintain standards of appearance, personal hygiene and uniform during work hours
• Perform other tasks directed and assigned by the Hotel Board of Directors and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm theo quy định
Du lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Có cơ hội phát triển & thăng tiến
Yêu cầu công việc
1. Trình độ học vấn / Qualification and Education
• Bachelor Degree of Business Administration or Hospitality Management
2. Kiến thức và kỹ năng / Knowledge and Skills
• Vietnamese - Excellent level, written & spoken
• English - Good level, written & spoken
• Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
• Good communication and negotitation skill
• Presentation skill
3. Kinh nghiệm công tác / Professional Experience
• 02 years in hotels/resorts in the same position or 3 years in the position of Assistant Sales Manager
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần sản xuất kinh doanh Châu Hùng với đội ngũ Cổ đông sáng lập năng động đầy nhiệt huyết, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất kinh doanh Bao Bì, đặc biệt là bao bì giấy, thùng carton.
Đội ngũ nhân sự tâm huyết với nhiều năm kinh nghiệm, đầy tính trách nhiệm với nghề, đội ngũ chuyên viên tư vấn nhiệt tình, đảm bảo sự tận tâm trong công việc và đặt niềm tin của khách hàng là trên hết.
Sản phẩm thùng carton của Châu Hùng cam kết luôn đạt chất lượng cao, khả năng chịu nén, chịu bục tốt, kết cấu chắc chắn, mẫu mã đa dạng, giá cả cạnh tranh, đáp ứng được nhiều yêu cầu của khách hàng như tiến độ gấp, hàng khổ lớn, số lượng lẻ…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Quy trình sản xuất chuyên nghiệp, kết hợp với hệ thống máy móc hiện đại, tự động hoá cao, đạt công suất ổn định, đáp ứng tiến độ giao hàng và mục đích sử dụng của các cá nhân, doanh nghiệp vừa tiết kiệm chi phí đóng gói, vừa quảng bá thương hiệu hiệu quả.