Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Sợi Thế Kỷ, tiền thân là Công ty TNHH Sản xuất - Thương mại Thế Kỷ, được thành lập ngày 01/06/2000, chuyên sản xuất sợi DTY (Draw Textured Yarn) từ nguyên liệu sợi POY (Partially Oriented Yarn) nhập khẩu. Tháng 05/2005, Công ty chuyển đổi thành hình thức công ty cổ phần và được đổi tên thành Công ty CP Sợi Thế Kỷ (Century Synthetic Fiber Corporation).
Công ty CP Sợi Thế Kỷ hiện đang sản xuất và kinh doanh các loại sợi xơ dài chất lượng cao như sợi POY (Partially Oriented Yarn), DTY (Drawn Texturized Yarn) và FDY (Fully Drawn Yarn). Sản phẩm là nguồn nguyên liệu đầu vào chính cho các nhà máy dệt sản xuất ra vải để phục vụ cho những nhà sản xuất các mặt hàng thể thao cao cấp. Công ty đã và đang thực hiện các hoạt động này trong suốt 20 năm qua. Là một công ty dẫn đầu thị trường Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất sợi xơ dài, Thế Kỷ luôn kết hợp những thành tựu kinh tế với việc bảo vệ môi trường và trách nhiệm đối với xã hội. Thông qua hệ thống công nghệ hiện đại, môi trường làm việc chuyên nghiệp và áp dụng hệ thống quản trị hiện đại, công ty có thể tạo ra những sản phẩm chất lượng cao và những dịch vụ tốt nhất cho khách hàng của mình.