Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Marketing Manager (Sanitary)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
17/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
17/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
7 - 8 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary
Leading owned-state company in material building
Job Responsibilities
Contact Person
Leading owned-state company in material building
Job Responsibilities
- Conduct channel analysis to assess consumption trends, competitor activities, product pricing, and unique selling propositions. Gather insights on customers and consumers to pinpoint local product and pricing gaps, channel sales issues, and potential opportunities.
- Create comprehensive long-term and short-term marketing strategies for product lines within the relevant channels. These plans should integrate sales, advertising, research, and promotional activities necessary to achieve both current and future market goals.
- Design and implement a go-to-market strategy for new products, working with cross-functional teams to monitor and track performance targets and key performance indicators (KPIs).
- Create product assortments, planograms, and effective marketing tools to enhance product visibility and listings in showrooms, e-commerce platforms, and other potential channels.
- Develop and execute a channel-specific go-to-market plan to achieve sales targets and KPIs, focusing on retail product assortment, visibility and display, project specifications, sales support (including promotions, B2B and interior designer presentations, internal and external training, sales tools, and incentives).
- Collaborate with cross-functional teams, regional offices, and internal and external partners to effectively support sales results and local operations.
- At least 7 years of marketing experience, with a solid background in marketing and a strong preference for trade marketing experience.
- Aggressive in driving, with strong ownership, strong influence power, convincible, creative, resourceful and with good commercial sense and analytical skills
- Proficient in MS Office applications.
- Bachelor’s degree is a must and post-graduation in business/management would be a plus.
Contact Person
- Tri Phu
- Adecco
Khu vực
Dai Viet Group
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
38 Đường Số 5, KDC Him Lam, Ấp 4, Xã Bình Hưng, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.
Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.
Review Dai Viet Group
4.5
84 review
28/02/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên Content Marketing
tại Hà Nội
Không có nhiều cơ hội phát triển(GL)
20/10/2023
★
★
★
★
★
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng
tại Hà Nội
trẻ + thân thiện + hữu ích + vui tính + thoải mái
20/11/2023
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Chính sách công ty tốt dành cho nhân viên
Những nghề phổ biến tại Dai Viet Group
Bạn làm việc tại Dai Viet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Dai Viet Group
Click để đánh giá