• Implement targeted recruitment strategies to attract qualified students for various college programs.
• Identify key demographics and develop tailored approaches to reach prospective students effectively.
• Collaborate with the marketing team to create compelling recruitment campaigns and materials.
• Keep abreast to Company's new products, services, procedures and tools
• Establish and update customers' accounts/database timely for future sales
• Follow up on leads promptly via telesales calls, emails and direct visits for presentations and consultation with potential customers
• Maintain accurate records of leads interactions and update the CRM system regularly.
• Provide after-sales services and solutions to customers' issues
• Liaise with local schools and enterprises/agents as channels for student recruitment
• Provide accurate and regular reports to update the team on market developments and recruitment of students
• Conduct regular market research/analysis for specific purposes/plans of the college
• Assist with all digital marketing and advertising activities including developing
content on digital channels, regular communication with existing / potential customers
• Plan and participate in recruitment events such as college fairs, open houses, and information sessions.
• Conduct outreach activities at educational institutions, industry partners, community centers, and other relevant locations.
• Develop and maintain good relationships with corporate partners for corporate training opportunities and further collaboration. Reach out to new clients for increment of corporate training contracts.
• Represent the college professionally and effectively communicate its value proposition to potential students and stakeholders.
Other requirements:
• Assist in other duties / responsibilities assigned by the Management from time to time
• The Employee is required to travel as and when required.
• When the Employee is assigned to work on a project, the Project Leader is the Employee's Superior and the Employee will report to the Employee's Project Leader. Appraisal will also be carried out by the Project Leader on the employee's performance/pp• Graduated from College/University with majors in Marketing, Economics, Business Administration
• 1-2 years of experience in business or sales positions (Experience in the education industry is preferred)
• Writen and Communication English skill
• Proficient in MS Office, Internet...
• Communication, negotiation, and persuasion skills
• Ability to present in front of an audienceThưởng
Attractive Salary
Nghỉ phép có lương
Additional Annual Leave, 24/7 insurance coverage
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thế Kỷ(Tập đoàn Cengroup) là tập đoàn lớn bao gồm 9 công ty thành viên, cung cấp đầy đủ các loại hình kinh doanh và dịch vụ bất động sản như: đầu tư, môi giới, sàn giao dịch, thẩm định giá, quản lý khai thác, tư vấn đào tạo, truyền thông – đáp ứng các yêu cầu khắt khe của luật định và thỏa mãn mọi yêu cầu, lòng tin của Chủ Đầu Tư và khách hàng
Với các dịch vụ đầy đủ, trụ sở chính của Tập Đoàn Cengroup được đặt tại Hà Nội và các văn phòng chi nhánh được đặt tại Hạ Long, Đà Nẵng, Sài Gòn. Đội ngũ nhân viên lên đến gần 1700 người cùng với hàng ngàn đại lý và cộng tác viên khác . Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư các dự án bất động sản, CENGROUP còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản - Hệ thống Siêu thị dự án Bất động sản STDA
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.