Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities 1: Build & update diagram of displaying products based on sales/revenues or company strategy by Spaceman software.
- Update POG periodically with new products & products changed status.
- Prepare, propose & build the layout for new stores or renewal stores.
- Build, publish & supervise POG of new stores or renewal stores based on sales/revenues or company strategy.
- Responsibility for the display efficiency of the assigned category.
- Manage assortment of the assigned category.
- Analyze sales data, stock day, regular movement to recommend product to be deleted or supported to push sales (existing products and new products).
- Receive & solve feedbacks or suggestion of assortment or leasing from merchandisers.
- Receive & solve feedbacks or suggestion of display issue from stores.
Responsibilities 2: Build & update merchandising principles & processes relating to displaying.
- Survey & analyze category performance, competitors, shopper behavior, market trend, then propose, build & deploy new category decision tree or merchandising principles periodically.
- Review, analyze category performance to give recommend & apply effective space share, layout, facing, merchandising.
- Study, propose & deploy processes & policies relating to displaying, such as: Cut & plus product process, Cut & Plus report, POG updating process, New store opening
Responsibilities 3: Supervise the execution of updating POG at stores.
- Propose & build the Checking store process to ensure POG implementation at store.
- Deploy checking process, valuate & report checking result to line manager periodically.
Responsibilities 4: Manage database
- Collect & manage product pictures, product dimension, product information.
- Collect & manage layout, summary of gondola length, number of SKU.
- Collect, analyze, unify, manage sales data, assigned reports.
Responsibilities 5: Other tasks assigned by line manager
- Cooperate with Merchandisers and Design team to propose, create special concepts in stores: ISP, Selling point, MD hanging...
- Cooperate with Development team on new or renewal layout, ordering display equipment.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications (Essential): Degree of Bachelor
Major: Business Administration/ Arts/ Design/ Marketing or relevant majors
Professional skills:
- Spaceman Software
- Microsoft Office
- Visual merchandising
- Market research
- Data analyzing
- Planning
Essential skills:
- Good analytic & problem solving skill
- Highly effective organizational skills with the ability to follow-through and follow-up on a real-time basis.
- Able to handle various task with minimum supervision
- Ability to communicate clearly, concisely, and frequently verbally.
Other requirements:
- Strong attention to detail
- Hard working, precise, patient
- Enthusiasm and reliable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 Months
- Độ tuổi: 23 - 29
- Thời gian làm việc: Working time: Mon - Fri, 8AM - 5PM, weekly off Sat & Sun
- Phúc lợi:
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development. - Ngày nghỉ: 12 days of leave/year
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thành Công Motor Việt Nam có mã số thuế 2700901162, do ông/bà Nguyễn Anh Tuấn làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 04/02/2020.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Bán buôn ô tô và xe có động cơ khác.", do Cục Thuế Tỉnh Ninh Bình quản lý.
Khởi nguồn từ lĩnh vực cơ khí vào năm 1999, TC Group với khát vọng vươn mình trở thành một Tập đoàn đa ngành, đã tạo lập nền tảng một cách vững chắc về kinh nghiệm, hệ thống cơ sở vật chất, công nghệ – kỹ thuật, cũng như mối quan hệ hợp tác sâu rộng cùng các đối tác thương hiệu lớn, bắt đầu phát triển mạnh mẽ bằng lĩnh vực Công nghiệp Ô tô. Sau gần 25 năm xây dựng và phát triển, TC Group đã và đang tiếp tục khẳng định vị thế bằng việc mở rộng hệ sinh thái sang nhiều lĩnh vực, dựa trên 3 trụ cột kinh doanh chính: Công nghiệp ô tô; Bất động sản; Dịch vụ, hàng năm đóng góp vào ngân sách nhà nước hàng chục ngàn tỉ đồng.
3 giá trị cơ bản mà TC Group luôn hướng tới trên con đường hiện thực hóa mục tiêu trở thành Tập đoàn Đầu tư – Thương Mại – Công nghiệp hàng đầu Việt Nam đó là: Mang lại sự hài lòng cho Khách hàng, tạo ra giá trị kinh tế lợi nhuận cho cổ đông và đóng góp cho sự phát triển của xã hội, góp phần gìn giữ và bảo vệ môi trường sống cho tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
- Bảo hiểm sức khỏe cho toàn bộ CBNV, Khám sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước/ nước ngoài 1 lần/ năm
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 04/02/2020
Mission
Sứ mệnh: Đáp ứng nhu cầu và mang lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng về sản phẩm, hàng hóa, dịch vụ; đóng góp ngày càng nhiều cho sự nghiệp phát triển kinh tế – xã hội của đất nước.
Tầm nhìn: Phát triển nhanh, bền vững, hội nhập, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành, đa lĩnh vực hàng đầu Việt Nam và khu vực, dựa trên 3 trụ cột chính: công nghiệp ô tô, bất động sản, dịch vụ.