Mô tả công việc
Position Purpose:
Reporting to the Research and Development Manager for Adult/Feminine Care products, this position will lead product development with guidance for new and/or current feminine care products across Enterprise Markets to achieve consumer preference within a project timeline. The incumbent is involved in all the processes of the development from idea generation through to product commercialization. In doing all these, the incumbent provides support to achieve the Enterprise Market Adult & Feminine Care business objectives and has the responsibility of sharing product and business knowledge.
Ideation and Product Improvement
Work closely with EM marketing teams and R&E teams to generate ideas to develop new products and improve existing products, keeping into consideration product cost, engineering feasibility, product safety, legal, process capability, material availability etc
Provide support on marketing communications for new product benefits and features to consumer.
Qualification and Implementation
Verify any potential issues on material, product design, process feasibility on new product designs
Participate in the development of product test plan and action standards to ensure appropriate qualification has been considered.
Ensure product development efforts are moving in tandem with business and market needs.
Innovative approaches to work processes and products
Think out of the box without being held captive by traditional ideas to aid problem solving
Employ innovative approaches to many short- range problems and broad creative concepts leading to new technical approaches.
Actively research into ways of developing innovative product designs utilizing laboratory facilities and other resources.
Ideas generated are developed into working prototypes via innovative avenues and project objectives are met.
Documentation, invention disclosures and patents
For IP/invention disclosure filing, record traceability and to facilitate knowledge transfer
Good documentation of knowledge and research and development works
File invention disclosures and patent applications to protect creative ideas and protocols developed.
Yêu cầu công việc
Strong knowledge of personal care products and processes.
Willing to travel both regionally and globally, estimated to be 5- 10% of the time.
Integrity within a professional environment.
At least 2 years of relevant working experience in personal care development.
Bachelor or above degree in Science or Engineering.
Dedication to teamwork.
Quyền lợi
Giải thưởng
13th payment
Đào tạo
Training for all employees
Awards for best employees
Thưởng
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-21 02:45:03
Công Ty Cổ Phần Thành Công Motor Việt Nam có mã số thuế 2700901162, do ông/bà Nguyễn Anh Tuấn làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 04/02/2020.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Bán buôn ô tô và xe có động cơ khác.", do Cục Thuế Tỉnh Ninh Bình quản lý.
Khởi nguồn từ lĩnh vực cơ khí vào năm 1999, TC Group với khát vọng vươn mình trở thành một Tập đoàn đa ngành, đã tạo lập nền tảng một cách vững chắc về kinh nghiệm, hệ thống cơ sở vật chất, công nghệ – kỹ thuật, cũng như mối quan hệ hợp tác sâu rộng cùng các đối tác thương hiệu lớn, bắt đầu phát triển mạnh mẽ bằng lĩnh vực Công nghiệp Ô tô. Sau gần 25 năm xây dựng và phát triển, TC Group đã và đang tiếp tục khẳng định vị thế bằng việc mở rộng hệ sinh thái sang nhiều lĩnh vực, dựa trên 3 trụ cột kinh doanh chính: Công nghiệp ô tô; Bất động sản; Dịch vụ, hàng năm đóng góp vào ngân sách nhà nước hàng chục ngàn tỉ đồng.
3 giá trị cơ bản mà TC Group luôn hướng tới trên con đường hiện thực hóa mục tiêu trở thành Tập đoàn Đầu tư – Thương Mại – Công nghiệp hàng đầu Việt Nam đó là: Mang lại sự hài lòng cho Khách hàng, tạo ra giá trị kinh tế lợi nhuận cho cổ đông và đóng góp cho sự phát triển của xã hội, góp phần gìn giữ và bảo vệ môi trường sống cho tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
- Bảo hiểm sức khỏe cho toàn bộ CBNV, Khám sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước/ nước ngoài 1 lần/ năm
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 04/02/2020
Mission
Sứ mệnh: Đáp ứng nhu cầu và mang lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng về sản phẩm, hàng hóa, dịch vụ; đóng góp ngày càng nhiều cho sự nghiệp phát triển kinh tế – xã hội của đất nước.
Tầm nhìn: Phát triển nhanh, bền vững, hội nhập, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành, đa lĩnh vực hàng đầu Việt Nam và khu vực, dựa trên 3 trụ cột chính: công nghiệp ô tô, bất động sản, dịch vụ.