Mô tả công việc
1. Product research and development:
- Research and analyze the market, travel trends and needs of customers, especially independent travel groups, friends and families.
- Build creative and attractive tourism products, including:
+ Experience tours (Emphasizing unique elements and closeness to the destination's culture, nature, and lifestyle).
+ Combo tours (Flexible combination of air tickets, hotels, and other travel services at competitive prices).
+ Individual travel services (Entrance tickets, pick-up and drop-off services, tour guides, and other convenient services).
2. Product Management:
- Product pricing, developing attractive promotion and incentive policies.
- Coordinate with other departments (marketing, sales, suppliers) to deploy products to customers.
- Monitor and evaluate product effectiveness, and adjust to increase business performance.
3. Building partnerships:
- Work closely with service providers (hotels, airlines, restaurants, suppliers).
- Negotiate, establish, and maintain sustainable cooperative relationships with domestic and foreign suppliers.
4. Team Management
- Build and develop the product department staff, ensuring effective coordination at work.
- Train and inspire the team about trends and thinking in developing creative travel products.
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business Administration, Marketing, or related fields.
- Minimum 2 years of experience in the tourism industry, with at least 2 years in a product development management position.
- Deep understanding of the domestic and international tourism market, especially youth travel trends.
- Experience in developing unique tourism products, targeting independent customers, groups of friends and families.
- Excellent leadership and team management skills.
- Creative, strategic, and customer-oriented thinking.
- Strong communication, negotiation, and partnership-building skills.
- Priority is given to candidates who are proficient in English at work.
- Proficiency in office computer tools and tourism product management systems.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiable.
- Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance after 2 months of probation.
- Tet bonus, 13th month bonus, holidays... according to regulations
- Esop bonus according to company policy.
- Salary review once a year.
- Company trips 1-2 times a year.
- Participate in many employee bonding events throughout the year, such as sports activities, team building, festivals,...
- Full working tools are provided.
- 12 days off/year, bonus on holidays during the year.
- Dynamic, professional working environment, high promotion opportunities.
- Enjoy other welfare policies according to company regulations
Công Ty Cổ Phần Thành Công Motor Việt Nam có mã số thuế 2700901162, do ông/bà Nguyễn Anh Tuấn làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 04/02/2020.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Bán buôn ô tô và xe có động cơ khác.", do Cục Thuế Tỉnh Ninh Bình quản lý.
Khởi nguồn từ lĩnh vực cơ khí vào năm 1999, TC Group với khát vọng vươn mình trở thành một Tập đoàn đa ngành, đã tạo lập nền tảng một cách vững chắc về kinh nghiệm, hệ thống cơ sở vật chất, công nghệ – kỹ thuật, cũng như mối quan hệ hợp tác sâu rộng cùng các đối tác thương hiệu lớn, bắt đầu phát triển mạnh mẽ bằng lĩnh vực Công nghiệp Ô tô. Sau gần 25 năm xây dựng và phát triển, TC Group đã và đang tiếp tục khẳng định vị thế bằng việc mở rộng hệ sinh thái sang nhiều lĩnh vực, dựa trên 3 trụ cột kinh doanh chính: Công nghiệp ô tô; Bất động sản; Dịch vụ, hàng năm đóng góp vào ngân sách nhà nước hàng chục ngàn tỉ đồng.
3 giá trị cơ bản mà TC Group luôn hướng tới trên con đường hiện thực hóa mục tiêu trở thành Tập đoàn Đầu tư – Thương Mại – Công nghiệp hàng đầu Việt Nam đó là: Mang lại sự hài lòng cho Khách hàng, tạo ra giá trị kinh tế lợi nhuận cho cổ đông và đóng góp cho sự phát triển của xã hội, góp phần gìn giữ và bảo vệ môi trường sống cho tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
- Bảo hiểm sức khỏe cho toàn bộ CBNV, Khám sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước/ nước ngoài 1 lần/ năm
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 04/02/2020
Mission
Sứ mệnh: Đáp ứng nhu cầu và mang lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng về sản phẩm, hàng hóa, dịch vụ; đóng góp ngày càng nhiều cho sự nghiệp phát triển kinh tế – xã hội của đất nước.
Tầm nhìn: Phát triển nhanh, bền vững, hội nhập, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành, đa lĩnh vực hàng đầu Việt Nam và khu vực, dựa trên 3 trụ cột chính: công nghiệp ô tô, bất động sản, dịch vụ.