Việc làm Công ty Cổ phần The20

Cập nhật 27/10/2024 19:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần The20
[HCM] Customer Service & Satisfaction Executive
Công ty Cổ phần The20 2.0★
1 đánh giá 53 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project

Roles and responsibilities:

1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting

2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping

3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors

5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:

1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing

2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers

3. Deep process know-how

4. Fluent in English communication (verbal/written)

5. Have a polite, tactful and friendly attitude

6. Have good understanding of the needs of customers

7. Excellent problem analysis and problem resolution skills

Preferred skills

1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .

2. Japanese language

3. Excellent communication and presentation.

4. Proven leadership, motivation and people.

5. Analytical and organizational leadership.

6. Strategic thinking and project management skills

7. Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

– 13 month salary

– Performance bonus

– Transportation allowance

– Meal at canteen

– Premium healthcare

– Full salary social insurance

– 1-day work from home per week (as approved by HOD)

– 12 days annual leaves

– Many opportunities of development (transfer, promote)

– Training and learning development;

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần The20
Công ty Cổ phần The20 Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 281/15 Bình Lợi , Phường 13, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 2018, Công ty cổ phần The20 đã và đang là 1 trong những đơn vị bán lẻ mỹ phẩm có tốc độ phát triển mạnh mẽ trên thị trường.

Không chỉ giới hạn tại Việt Nam, 3 năm trở lại đây, The20 Corporation còn mở rộng thị trường ra nhiều nước phát triển trên thế giới. Bước đầu gặt hái được nhiều thành tựu đáng mong đợi, doanh thu luôn đạt mức tăng trưởng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN...

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building 
  • Party
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2018, Công ty cổ phần The20 đã và đang là 1 trong những đơn vị bán lẻ mỹ phẩm có tốc độ phát triển mạnh mẽ trên thị trường.

Mission

  • Với sự phát triển không ngừng, The20 chúng tôi đang có nhu cầu tuyển dụng nhiều nhân sự có năng lực về xây dựng đội ngũ và hiện thực hóa những mục tiêu của công ty.

Review Công ty Cổ phần The20

2.0
1 review

09/11/2024
Nhân viên Livestream tại Hồ Chí Minh

Thời gian làm việc linh hoạt nhưng không có lương tháng 13

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần The20

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần The20? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần The20

Công ty Cổ phần The20

Click để đánh giá