Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Us
Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.
With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.
The Job
We are looking for an English-speaking Customer Service Executive to join our team and support the English-speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.
Key Responsibilities:
• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.
• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.
• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.
• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.
• Contribute to social media support and Star School’s pre-sales inquiries.
• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.
• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).
• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.
• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.
• Experience in customer service or related roles is a plus.
• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.
What We Offer:
• Competitive salary and comprehensive benefits.
• Full salary probation, Full SMUI, another allowance
• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.
• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.
• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Được thành lập vào năm 2018, Công ty cổ phần The20 đã và đang là 1 trong những đơn vị bán lẻ mỹ phẩm có tốc độ phát triển mạnh mẽ trên thị trường.
Không chỉ giới hạn tại Việt Nam, 3 năm trở lại đây, The20 Corporation còn mở rộng thị trường ra nhiều nước phát triển trên thế giới. Bước đầu gặt hái được nhiều thành tựu đáng mong đợi, doanh thu luôn đạt mức tăng trưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2018, Công ty cổ phần The20 đã và đang là 1 trong những đơn vị bán lẻ mỹ phẩm có tốc độ phát triển mạnh mẽ trên thị trường.
Mission
- Với sự phát triển không ngừng, The20 chúng tôi đang có nhu cầu tuyển dụng nhiều nhân sự có năng lực về xây dựng đội ngũ và hiện thực hóa những mục tiêu của công ty.
Review Công ty Cổ phần The20
Thời gian làm việc linh hoạt nhưng không có lương tháng 13