Mô tả công việc
Duties and responsibilities
- Handle contact with all media, publications and online media.
- Assist in plan and develop promotional and communications strategies via internet, GDS, media, placement of advertising as directed, printed materials and other sales & promotional tools as directed.
- Responsible for advertising and recording the media impression target for the hotel.
- Oversee management of online channels to optimize the hotels position and rate placement to drive revenues, though packages, promotions for B2C websites.
- Oversee website management to include updating of Hotel information, photography and promotions through: Hotel branded website/ Facebook/ Third party website/ Supplier websites to maximize opportunities for media impressions for local promotions/ events.
- Demonstrate effective communication in promoting hotel products & service. Develop PR strategy and specific tactics to drive PR campaigns for specific promotions, products and services.
- Maintain a media lists according to the hotel’s feeder markets – travel, consumer, business (electronic and print).
- Maintain hotel press kits with up-to-date fact sheets on hotel, senior executives, brand information, promotions.
- Utilize editorial calendars of major media to proactively contribute news. Co-ordinate media activities and releases for hotel activities and brand programs.
- Manage the tracking report of media impressions.
- Prepare a quarterly media impressions report.
- Develop presentations (speeches/power point/video interviews) for senior management (for speaking engagements, conferences, interviews, etc). Assist food & beverage department in coordinating food promotions requiring international impute eg. Chefs, sponsorships, prizes etc.
- Responsible for the placement of the hotel to maximize exposure and ROI.
- Conduct regular associate meetings to keep associates and management informed and to foster two-way communication.
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related filed
- Experience: Minimum of at least 3 years of marketing leadership experience in the hospitality industry
- Strong strategic thinking and analytical skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines
- Creative problem-solving abilities
- Strong leadership and team management skills
- Good adaptability
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
- Chuyên kinh doanh ô tô: Xe tải, Xe Tải Van, Xe Ben, Xe đầu kéo các loại và các thương hiệu uy tín
- Ô Tô Phú Mẫn hình thành và phát triển gần 15 năm qua, với hệ thống Showroom trưng bày sản phẩm và cơ sợ dich vụ bảo dưỡng chăm sóc khách hàng tại TPHCM, Bình Dương, Đồng Nai, Cần Thơ, Kiên Giang...
- Đối tác tin cậy các hãng sản xuất ô tô trong và ngoài nước, có sự hợp tác sâu rộng của các đơn vị, cá nhân, doanh nghiệp vận tải, SXKD
- Hệ thống dịch vụ huyên cung cấp sản phẩm và dịch vụ kỹ thuật, linh kiện phụ tùng chăm sóc sản phẩm sau bán hàng của các thương hiệu uy tín trên thị trường trong nu71o71c và quốc tế: JAC, Dongfeng, Faw, Veam, Vĩnh Phát, Dongben Shineray, Kenbo, Chiến Thắng, Trường Giang, Hoa Mai,...
- Từ môi trường kinh doanh tại Ô Tô Phú Mẫn, chuyên viên có cuộc sống ổn định và gắn bó với nghề, nhiều người thành đạt, là Sale có thương hiệu uy tín cán nhân, nhân sự quản lý cấp cao trong giới kinh doanh xe tải.