Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Công ty Cổ phần Thương Mại và Dịch Vụ Việt Can là đơn vị cung cấp giải pháp công nghệ và thiết bị y tế chuyên ngành nhãn khoa, nha khoa và thẩm mỹ tại Việt Nam. Chúng tôi hiểu rằng “Nguồn lực con người có thể thay đổi tất cả” chính điều đó đã tạo nên những thành tựu to lớn và nhận được sự tin tưởng, yêu mến của khách hàng trong suốt 21 năm qua.
Giờ đây, chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng, những nhà lãnh đạo tương lai để tiếp nối và phát triển hơn nữa những thành quả cao hơn trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Bằng nỗ lực mang đến những công nghệ hiện đại trong khám và chữa bệnh, Việt Can luôn phấn đấu trở thành đơn vị cung cấp các giải pháp toàn diện và tối ưu nhất trong lĩnh vực Nhãn khoa; dẫn đầu trong lĩnh vực chăm sóc da và điều trị thẩm mỹ bằng phương pháp Laser; cung cấp sản phẩm – dịch vụ chất lượng, an toàn và giá trị hàng đầu trong lĩnh vực Nha khoa.
Review Việt Can
Được Học về dịch vụ khách hàng, kỹ năng làm việc nhóm và quản lý.
Môi trường không khí thân thiện và vui vẻ
Mỗi trường làm việc vui vẻ nhưng lương không ổn định