TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
Our SEA Integrated Marketing & Communication team is a dynamic group of creative minds, strategists, and marketing enthusiasts who are passionate about redefining the way people shop online. As a pivotal part of Bytedance's E-commerce Business, we work tirelessly to showcase the innovative potential of our platform, bridging the gap between users and their favorite contents & products. The team's core responsibility is to craft and execute integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. We build brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience.
In this role, you will handle the end-to-end process of conceptualizing, developing and executing IP campaigns under TikTok Shop. You will also conduct data analysis on campaign performance and provide recommendations accordingly.
Responsibilities:
- Assist in conceptualizing, developing, and executing IP campaigns (joint marketing campaigns for single brands), including but not limited to seller IP (such as Super Brand Day), user IP, and creator IP
- Collaborate and coordinate across stakeholders including internal account managers, user research creator managers, and other cross-functional teams (such as marketing teams, public relations, graphic designers, product teams, R&D teams, etc.) to create and optimize activities
- Strong interest in designing creative collaboration proposals, leveraging KOL/influencers and engaging with internal and external parties
- Nurture continuous improvement and innovation to ensure program execution, creating implementation reports, and managing the company's budget effectively and efficiently
- Conduct data analysis on campaign performance (including against order and GMV targets) and offer ongoing recommendations for campaign optimization, such as innovative ideas, partnerships and activations that enhance campaign performance
- Minimum Bachelor's Degree or above
- 3+ years of experience in Internet/e-commerce companies, brands, or ads agencies
- English language proficiency required
- Excellent marketing planning skills with innovative spirit, great logical thinking ability
- Strong executive ability, communication skills, and deliver pressure-resistant and result-driven performance
- Excellent communication and resource integration skills across cross-functional teams
Công ty Cổ phần Truyền thông & Công nghệ iCOMM được thành lập vào năm 2014 với nền tảng là các chuyên gia hệ thống xử lý dữ liệu lớn đến từ các công ty công nghệ thông tin hàng đầu như FPT, VTC, VC Corp, Naiscorp... iCOMM Media & Tech, Jsc ra đời với mục tiêu tập trung xây dựng cơ sở thu thập dữ liệu quy mô lớn và hệ thống phân tích trên Internet và thiết bị di động nhằm phục vụ nhu cầu ngày càng cao của các đơn vị quản lý nhà nước về thông tin, truyền thông cũng như các doanh nghiệp mong muốn tiếp cận và thấu hiểu khách hàng thông qua các kênh truyền thông trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Với kinh nghiệm tích lũy được, khả năng tài chính vững mạnh và hoạt động kinh doanh ổn định, phương pháp quản lý chuyên nghiệp và tinh thần không ngừng học hỏi để phục vụ, đội ngũ nhân viên công ty hoàn toàn tự tin vào sứ mệnh phát triển. các sản phẩm phân tích thị trường và khách hàng có giá trị cao đồng hành và mang lại giá trị kinh doanh, dịch vụ tốt nhất cho doanh nghiệp trong thời đại kỹ thuật số.
Review TRUYỀN THÔNG VÀ CÔNG NGHỆ ICOMM VIỆT NAM
OT không có lương, các sếp mặc định OT là điều hiển nhiên của nhân viên. (RV)
Lương thấp, sếp ki bo, nợ tiền nhân viên không trả, chế độ phúc lợi kém (RV)
Công ty trẻ, vui, ace đồng nghiệp thân thiện (RV)