Mô tả công việc
Responsibilities:
• Perform secretarial/personal assistant/administrative duties to support Board of Directors (BOD).
• Proactively manage and coordinate the diary of BOD by prioritizing and arranging internal and external meetings, conference calls, appointments ensuring appropriate briefing papers are prepared and provided. Be responsible for drafting agendas, taking minutes of meetings/ conferences/ appointments.
• Compile daily action checklist (sorting of all pending request) to help daily time management.
• Welcome guests of BOD and provide good logistic arrangement for them (tickets, transportation, accommodation, meals, purchasing, entertainment events ... ect) and support other activities related while staying in Vietnam. Communicate with the guests as advised by BOD when requested.
• Respond quickly, positively and with flexibility to rapidly changing and often pressure situations.
• Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondences (e-mail, letters, packages etc.). Take call messages and transfer to BOD timely.
• Compile daily action checklist (curation of all pending request) to help daily time management.
• Plan and organize BOD's travel including air ticket, transportation and accommodation booking, travel insurance, visa and other relevant tasks required.
• Prepare documents, slides, reports as well as research and analyze necessary information according to the request of BOD.
• Be the connection between BOD and other departments or third parties.
• Coordinate with suppliers/ vendors to ensure working condition of BOD. Support BOD's families in dealing with suppliers/vendors of purchasing equipment and providing services.
• Organize lunches, dinners, meals, entertainment (sport or golf booking .v.v.) with business associates and take care of partners on special occasions such as sending gifts, flowers on holidays, anniversary ,...
• Apply visa/ TRC for BOD or when requested.
• Support BOD to interpret in the meeting or translate documents upon request.
• Teaching Vietnamese for the Director when requested.
• Business both local and oversea trips may be required.
• Run errands as requested.
• Other works as assigned by BOD.
Yêu cầu công việc
Experiences: Minimum from 1- 2 years work experience in secretarial/administrative role/ interpreter, preferably in professional services environment (working in foreign company is a plus)
Skills required:
Proficient computer skills (Microsoft Office skills)
Good written and spoken English (being able to speak Korean is an advantage).
Strong organizational and time management skills, with the ability to perform and priorities multiple tasks efficiently
Personalities:
Discretion and trustworthiness in handling sensitive and confidential information
Efficient, flexible, cautious and able to adapt in different environment
Positive, proactive, take initiative, good co-ordination skill, possess tact and diplomacy
Detailed, responsible, enthusiastic and honest
Can-do attitude and team work
Warm, friendly, supportive
Quyền lợi được hưởng
The benefits include attractive salary and bonus, extra annual leave.
Cơ hội du lịch
Annual outing trip and many attractive events throughout the year.
Khác
International and professional working environment, long term and growing career path.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận và Công ty CP Hoàng Quân Bình Thuận là công ty thành viên thuộc Tập đoàn Hoàng Quân.
Công ty Hoàng Quân Bình Thuận là chủ đầu tư kinh doanh cơ sở hạ tầng KCN Hàm Kiệm I. Đây là một trong những Dự án trọng điểm của Tỉnh. Bằng năng lực và kinh nghiệm của mình, Hoàng Quân Bình Thuận hướng tới việc xây dựng KCN Hàm Kiệm I trở thành KCN hoàn chỉnh, đồng bộ và hiện đại. Hy vọng đây sẽ là điểm đến lý tưởng và hân hoan đón chào các nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận là doanh nghiệp Nhà nước được góp vốn liên doanh thành Công ty cổ phần từ 2004. Công ty đã có bề dày kinh nghiệm về các hoạt động thi công xây lắp, kinh doanh bất động sản, làm chủ đầu tư và tổng thầu thi công nhiều dự án lớn trên địa bàn tỉnh Bình Thuận và các địa phương khác.
Chính sách bảo hiểm
- Tập đoàn và CBNV cùng có trách nhiệm thực hiện theo quy định của Luật Lao Động và Luật BHXH về các chế độ Bảo hiểm xã hội (BHXH), bảo hiểm y tế (BHYT), bảo hiểm thất nghiệp (BHTN).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2004, với số vốn điều lệ ban đầu là 30 tỷ đồng, đến nay vốn điều lệ của Công ty đã tăng lên 731,101 tỷ đồng.
Mission
- Tầm nhìn: Mục tiêu dài hạn là Trở thành Công ty kinh doanh phát triển bất động sản uy tín – chất lượng hàng đầu tại tỉnh Bình Thuận nói riêng và khu vực miền Trung nói chung.
-
Sứ mệnh: Không ngừng sáng tạo, phấn đấu tạo ra những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với giá hợp lý. Tiên phong trong từng sản phẩm, dịch vụ kinh doanh; mang đến những giá trị khác biệt cho khách hàng.