Việc làm UNIT Corp

Cập nhật 01/12/2024 19:46
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN UNIT VIỆT NAM ( UNIT Corp)
POG Specialist (Nhận Việc Sau Tết Âm Lịch)
UNIT Corp 3.7★
18 đánh giá 52 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities 1: Build & update diagram of displaying products based on sales/revenues or company strategy by Spaceman software.

- Update POG periodically with new products & products changed status.

- Prepare, propose & build the layout for new stores or renewal stores.

- Build, publish & supervise POG of new stores or renewal stores based on sales/revenues or company strategy.

- Responsibility for the display efficiency of the assigned category.

- Manage assortment of the assigned category.

- Analyze sales data, stock day, regular movement to recommend product to be deleted or supported to push sales (existing products and new products).

- Receive & solve feedbacks or suggestion of assortment or leasing from merchandisers.

- Receive & solve feedbacks or suggestion of display issue from stores.

Responsibilities 2: Build & update merchandising principles & processes relating to displaying.

- Survey & analyze category performance, competitors, shopper behavior, market trend, then propose, build & deploy new category decision tree or merchandising principles periodically.

- Review, analyze category performance to give recommend & apply effective space share, layout, facing, merchandising.

- Study, propose & deploy processes & policies relating to displaying, such as: Cut & plus product process, Cut & Plus report, POG updating process, New store opening

Responsibilities 3: Supervise the execution of updating POG at stores.

- Propose & build the Checking store process to ensure POG implementation at store.

- Deploy checking process, valuate & report checking result to line manager periodically.

Responsibilities 4: Manage database

- Collect & manage product pictures, product dimension, product information.

- Collect & manage layout, summary of gondola length, number of SKU.

- Collect, analyze, unify, manage sales data, assigned reports.

Responsibilities 5: Other tasks assigned by line manager

- Cooperate with Merchandisers and Design team to propose, create special concepts in stores: ISP, Selling point, MD hanging...

- Cooperate with Development team on new or renewal layout, ordering display equipment.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications (Essential): Degree of Bachelor

Major: Business Administration/ Arts/ Design/ Marketing or relevant majors

Professional skills:

- Spaceman Software

- Microsoft Office 

- Visual merchandising

- Market research

- Data analyzing

- Planning

Essential skills:

- Good analytic & problem solving skill

- Highly effective organizational skills with the ability to follow-through and follow-up on a real-time basis.

- Able to handle various task with minimum supervision

- Ability to communicate clearly, concisely, and frequently verbally.

Other requirements:

- Strong attention to detail

- Hard working, precise, patient

- Enthusiasm and reliable

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
469 Nguyễn Hữu Thọ, Tân Hưng, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Months
  • Độ tuổi: 23 - 29
  • Thời gian làm việc: Working time: Mon - Fri, 8AM - 5PM, weekly off Sat & Sun
  • Phúc lợi:

    Social insurance pays more than 100% of the total salary
    PTI Healthcare Insurance package
    Lunch allowance 50,000 VND/day
    Bonus on holidays according to the company's policy
    Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.

  • Ngày nghỉ: 12 days of leave/year
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Nikko, 374 Võ Văn Tần, Phường 5, Quận 3, TP.HCM, Việt Nam

Công ty Cổ phần Công nghệ UNIT được thành lập vào tháng 3 năm 2010, chúng tôi chuyên cung cấp các Giải pháp Phần mềm Tài chính và Quản lý Doanh nghiệp ( Dịch vụ phần mềm, Đại lý phần mềm, Tích hợp phần mềm ) vượt trội tại thị trường Việt Nam và nước ngoài. 

Với sứ mệnh tạo ra các sản phẩm công nghệ vượt trội nhằm phục vụ khách hàng, UNIT khẳng định vị thế của mình bằng đội ngũ các thành viên có trình độ chuyên môn cao kết hợp với sự sáng tạo và đột phá trong tư duy để tạo ra những giải pháp tối ưu

 

Review UNIT Corp

3.7
18 review

18/02/2024
Nhân viên phân tích tài chính tại Hồ Chí Minh

Domain, công nghệ khá ổn, đồng nghiệp vui vẻ, chỗ gửi xe chật chội

11/01/2021
Web Developer tại Hồ Chí Minh

Ở đây mọi người chỉ bảo tận tình, thích hợp cho các bạn trẻ muốn vào học hỏi kinh nghiệm. Đồng nghiệp thái độ nice, hòa đồng, hay mời trà sữa. Benefit tốt. Mạng chập chờn. Lâu lâu mất. Văn phòng nhỏ, chật. Chỗ gửi xe kinh khủng, nhỏ, ở ngoài trời. Thưởng không ổn định. Làm việc thì dự án offshore OT nhiều.

11/01/2022
Web Developer tại Hồ Chí Minh

Môi trường thỏai mái, đi trễ thì về trễ. Không khắt khe giờ giấc. Chuyện ăn mặc cũng vậy. Công ty hầu như không có BA. Làm hay nói miệng, không email rõ ràng. Yêu cầu thay đổi liên tục dồn lên dev, có những dự án toàn junior. Công ty có kiểu bán lính đi onsite dài hạn.

Những nghề phổ biến tại UNIT Corp

Bạn làm việc tại UNIT Corp? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo UNIT Corp

UNIT Corp

Click để đánh giá