Mô tả công việc
• Follow the company’s “Code of Business Conduct”, as well as other policies & procedures.
• Responsible for the efficient running and organization of finance department of assigned hotels & resorts.
• Ensure that all accounting records and financial statements comply with the standards set by the Hotel and in compliance with the Uniform System of Accounts for Hotels.
• Co-ordinating with the owning company in connection with internal audit or inspection
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal accounting control which will provide for the accurate and suitable recording, summarization and reporting of all authorized financial transactions.
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal checks which will prevent, or result in prompt discovery and correction of unauthorized financial transactions
• Administration of approved operating plans, including measurement of actual performances reporting and interpreting operating results to Regional Controller's Office, Cluster General Manager and to others on the specific instructions of the Regional Controller's office and the Cluster General Manager from time to time
• To audit in-depth those areas which are highlighted as special problem areas.
• Ensure that timely procedures and controls are in implemented for the Accounting Department and as guidelines for staff within the department.
• Sees to the accurate and timely preparation and submission of all accounting Reports and financial statements.
• Conducts staff performance evaluations, recommends and suggests measures and actions management
• Responsible for the day to day administration of the Finance & Accounting Department and related activities. Completes any other duties assigned by the direct manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary with level-based benefits
- KPI bonus, 13th month salary
- Level-based health insurance
- Expect to onboard in February 2025
Yêu cầu công việc
- Master or University Degree in Accounting, Finance
- Good level of English
- Accounting and Finance, Management
- 5 years in a similar position in large hotels or international companies
- 5 years in the company in similar position in large hotels
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Xây dựng CDC tiền thân là Công ty Cổ phần tư vấn thiết kế giám sát xây dựng Hà Nội. Được sở kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội đăng ký lần đầu ngày 27 tháng 04 năm 2011.
Công ty cổ phần Xây dựng CDC là doanh nghiệp hoạt động trong nhiều lĩnh vực:
- Xây lắp: Tổng thầu Thi công xây lắp các công trình dân dụng và công nghiệp, Tư vấn thiết kế và Tư vấn giám sát thi công.
- Đầu tư: Hoạt động hỗ trợ tài chính, Đầu tư kinh doanh các dự án Bất động sản
- Sản xuất và Kinh doanh vật liệu xây dựng: Gạch, ngói... và các loại vật liệu xây dựng khác dùng trong xây dựng.
Với thế mạnh về đội ngũ cán bộ được đào tạo bài bản, trình độ chuyên môn cao và đã tham gia nhiều Dự án. Công ty cổ phần Xây dựng CDC đã và đang từng bước khẳng định thương hiệu của mình qua các Dự án, Công trình đã tham gia. Các Dự án, Công trình với sự tham gia của Công ty cổ phần Xây dựng CDCluôn đảm bảo về Chất lượng cũng như Tiến độ và luôn được khách hàng, đối tác tin tưởng đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ phụ cấp, BHXH, BHTN, BHYT, BH thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan du lịch và các hoạt động Team Building hàng năm, hội thao CDC.
- Quà cho các cháu là con CBNV nhân ngày Quốc tế thiếu nhi (1/6) và rằm trung thu.
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 18/9/1991
Mission
Tầm nhìn: CDC Construction trở thành một Tổng thầu thi công xây dựng uy tín nhất với Đội ngũ tâm huyết, Công nghệ thi công hiện đại và Hệ thống quản lý tiên tiến
Sứ mệnh: CDC Construction là một Tổng thầu thi công xây dựng với cam kết:
- Nâng tầm chất lượng cuộc sống và cơ hội phát triển cho Người lao động
- Mang lại Sự hài lòng về chất lượng và tối ưu hoá chi phí cho Khách hàng (Chủ Đầu Tư).
- Đóng góp các Sản phẩm có giá trị bền vững cho Cộng đồng và sự phát triển của Đất nước