Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Công ty cổ phần Xây dựng CDC tiền thân là Công ty Cổ phần tư vấn thiết kế giám sát xây dựng Hà Nội. Được sở kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội đăng ký lần đầu ngày 27 tháng 04 năm 2011.
Công ty cổ phần Xây dựng CDC là doanh nghiệp hoạt động trong nhiều lĩnh vực:
- Xây lắp: Tổng thầu Thi công xây lắp các công trình dân dụng và công nghiệp, Tư vấn thiết kế và Tư vấn giám sát thi công.
- Đầu tư: Hoạt động hỗ trợ tài chính, Đầu tư kinh doanh các dự án Bất động sản
- Sản xuất và Kinh doanh vật liệu xây dựng: Gạch, ngói... và các loại vật liệu xây dựng khác dùng trong xây dựng.
Với thế mạnh về đội ngũ cán bộ được đào tạo bài bản, trình độ chuyên môn cao và đã tham gia nhiều Dự án. Công ty cổ phần Xây dựng CDC đã và đang từng bước khẳng định thương hiệu của mình qua các Dự án, Công trình đã tham gia. Các Dự án, Công trình với sự tham gia của Công ty cổ phần Xây dựng CDCluôn đảm bảo về Chất lượng cũng như Tiến độ và luôn được khách hàng, đối tác tin tưởng đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ phụ cấp, BHXH, BHTN, BHYT, BH thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan du lịch và các hoạt động Team Building hàng năm, hội thao CDC.
- Quà cho các cháu là con CBNV nhân ngày Quốc tế thiếu nhi (1/6) và rằm trung thu.
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 18/9/1991
Mission
Tầm nhìn: CDC Construction trở thành một Tổng thầu thi công xây dựng uy tín nhất với Đội ngũ tâm huyết, Công nghệ thi công hiện đại và Hệ thống quản lý tiên tiến
Sứ mệnh: CDC Construction là một Tổng thầu thi công xây dựng với cam kết:
- Nâng tầm chất lượng cuộc sống và cơ hội phát triển cho Người lao động
- Mang lại Sự hài lòng về chất lượng và tối ưu hoá chi phí cho Khách hàng (Chủ Đầu Tư).
- Đóng góp các Sản phẩm có giá trị bền vững cho Cộng đồng và sự phát triển của Đất nước