Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
Công ty cổ phần Xây dựng CDC tiền thân là Công ty Cổ phần tư vấn thiết kế giám sát xây dựng Hà Nội. Được sở kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội đăng ký lần đầu ngày 27 tháng 04 năm 2011.
Công ty cổ phần Xây dựng CDC là doanh nghiệp hoạt động trong nhiều lĩnh vực:
- Xây lắp: Tổng thầu Thi công xây lắp các công trình dân dụng và công nghiệp, Tư vấn thiết kế và Tư vấn giám sát thi công.
- Đầu tư: Hoạt động hỗ trợ tài chính, Đầu tư kinh doanh các dự án Bất động sản
- Sản xuất và Kinh doanh vật liệu xây dựng: Gạch, ngói... và các loại vật liệu xây dựng khác dùng trong xây dựng.
Với thế mạnh về đội ngũ cán bộ được đào tạo bài bản, trình độ chuyên môn cao và đã tham gia nhiều Dự án. Công ty cổ phần Xây dựng CDC đã và đang từng bước khẳng định thương hiệu của mình qua các Dự án, Công trình đã tham gia. Các Dự án, Công trình với sự tham gia của Công ty cổ phần Xây dựng CDCluôn đảm bảo về Chất lượng cũng như Tiến độ và luôn được khách hàng, đối tác tin tưởng đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ phụ cấp, BHXH, BHTN, BHYT, BH thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan du lịch và các hoạt động Team Building hàng năm, hội thao CDC.
- Quà cho các cháu là con CBNV nhân ngày Quốc tế thiếu nhi (1/6) và rằm trung thu.
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 18/9/1991
Mission
Tầm nhìn: CDC Construction trở thành một Tổng thầu thi công xây dựng uy tín nhất với Đội ngũ tâm huyết, Công nghệ thi công hiện đại và Hệ thống quản lý tiên tiến
Sứ mệnh: CDC Construction là một Tổng thầu thi công xây dựng với cam kết:
- Nâng tầm chất lượng cuộc sống và cơ hội phát triển cho Người lao động
- Mang lại Sự hài lòng về chất lượng và tối ưu hoá chi phí cho Khách hàng (Chủ Đầu Tư).
- Đóng góp các Sản phẩm có giá trị bền vững cho Cộng đồng và sự phát triển của Đất nước