Mô tả công việc
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Key Responsibilities
Provides input to decisions regarding Vendor/agency selection, development of creative assets, channel testing strategy
Understands and Works with/within marketing budget, agency and Vendor relationships.
Supports leadership on assigned campaigns and tracks data to assist in acquisition forecasting and Performance reporting for campaigns○
Works collaboratively with team to achieve campaign and business goals
Supports campaign Management across existing programs, as assigned by Manager
Optimizes creative, messaging and acquisition landing pages to generate business results tied to key performance indicators.
Ensures Quality Assurance in ad copies, landing pages, and sitelinks pre and post launch
Utilizes reporting to ensure key performance indicators are Efficiently met month over month
Stays abreast of industry trends to develop ongoing subject matter expertise in the digital acquisition/online media and marketing space.
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding UOB group, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
1-2 years of experience hand-on running marketing or digital campaigns for a large global organization
Digital agency experience is a big plus
Bachelor's/University degree or equivalent experience
Quyền lợi được hưởng
Healthcare Plan: Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Others: Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Công ty Xây dựng Phước Thành là một trong những doanh nghiệp đầu ngành trong lĩnh vực thi công xây lắp và nhà đầu tư về hạ tầng và khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
- Được thành lập vào ngày 30/12/2004.
- Là nhà thầu thi công với hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực xây dựng Design & Build.
- Là 1 trong các Nhà thầu Xây dựng Uy tín nhất trong ngành xây dựng tại Việt Nam với hàng trăm dự án phủ rộng khắp cả nước và quốc tế.
- Năm 2019, Công ty CPXD Phước Thành được chứng nhận Top 5 NHÀ THẦU XUẤT SẮC nhất do Hiệp Hội Bất Động sản Việt Nam Reatimes tổ chức. Giải thưởng được hơn 20 chuyên gia, hơn 300.000 độc giả và 150 nhà báo bình chọn
- Cho đến năm 2020, từ một "tân binh" tiên phong trong lĩnh vực xây dựng, đến nay Phước Thành đã mở rộng thị phần của mình ngoài phát triển dự án nhà ở, khu công nghiệp thì còn phát triển trong cả lĩnh vực cơ sở hạ tầng, khu dân cư, khu đô thị và khu vui chơi giải trí....
Công ty Cổ phần Xây dựng Phước Thành (Phuoc Thanh Construction Corporation) là đơn vị thiết kế, thi công và xây dựng công trình trên toàn quốc.