Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Smart Việt Nam là công ty hoạt động chuyên nghiệp và uy tín trên 10 năm trong ngành công nghiệp phụ trợ. Chúng tôi hiện có bốn mảng kinh doanh chính:
• Chế tạo khuôn mẫu & gia công chi tiết
• Ép các sản phẩm nhựa kỹ thuật cao
• Gia công kim loại tấm
• Kinh doanh Bulong - ốc vít
Khách hàng chính của chúng tôi là các doanh nghiệp FDI tại Việt Nam (95% là khách hàng Nhật Bản), song song đó là xuất khẩu sang một số nước ở Châu Âu.
Chúng tôi có 2 nhà máy: Nhà máy Cơ khí Chính xác ở Đông Thọ, Yên Phong, Bắc Ninh và Nhà máy Ép nhựa tại KCN Quang Minh. Với hệ thống máy móc hiện đại và tân tiến bậc nhất của Makino, Fanuc, Sodick, Trump, JSW cùng đội ngũ nhân sự trên 100 cán bộ công nhân viên, hệ thống quản lý chất lượng ISO 14001:2015 ISO 9001:2015, Smart luôn mang đến cho khách hàng của mình những sản phẩm với độ chính xác cao, tích hợp công nghệ hiện đại và tối ưu cùng chất lượng dịch vụ hoàn hảo.