Phúc lợi
- Laptop
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Yêu Cầu Công Việc
EXPERIENCE
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
ACTIVATION EXCELLENCE
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
COLLABORATIVE LEADERSHIP
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
REQUIREMENT EDUCATION
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CÔNG NGHỆ FAWOOKIDI VIỆT NAM được thành lập trên cơ sở liên doanh giữa nhà sản xuất đèn LED hàng đầu thế giới Fawoo Technology và Công ty Cổ phần Năng lượng xanh Kim Đỉnh với tổng số vốn đầu tư ban đầu 12 triệu USD.Đây là nhà sản xuất đèn LED đầu tiên tại Việt Nam với công nghệ Hàn Quốc sử dụng Led chips của hãng sản xuất led chips số 1 thế giới Nichia (Nhật Bản) với các sản phẩm có chất lượng phù hợp tiêu chuẩn Châu Âu và kiểu dáng hiện đại, tinh tế. Những thành tựu về công nghệ đèn Led của thế giới đã được FAWOOKIDI nghiên cứu, sử dụng thành công trong các công trình dân dụng, nội thất nhà ở – resort – văn phòng – nhà xưởng – các trung tâm thương mại, giao thông, nông nghiệp từ hàng chục năm nay. những ưu điểm nổi trội là tiết kiệm năng lượng, thân thiện với môi trường, có ánh sáng ban ngày, không chứa chất độc hại gây ung thư như thủy ngân, chì, như ở các loại đèn compact, đèn tuýp huỳnh quang …