Việc làm Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Guest Service Supervisor
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
40 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

  • Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
  • Ensure consistency service within the department
  • Sharing guest feedback to the team
  • Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you.
  • Assisting with Guests complaints, call manager when Guests have problem
  • Take care and support GSA team to resolve problem when Guest request.
  • Ensure GSA staff can do smooth check in and check out, support Guest to handle their request.
  • Supervise front office operations during assigned shift including:
  • Maintenance of guest information
  • Maintenance of information about local events
  • Supervise GSA team to follow SOPs and do the right thing
  • Compile occupancy statistics
  • Supervise the use of he public address system
  • Supervise group bookings with Check in, Check out process and Billings.
  • Prepare reports
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
  • Set target for Upselling, Member Enrollment, Tripadvisor


Quyền lợi được hưởng

  • 100% salary & service charge in 60 days of probation
  • Mandatory insurances in accordance with Vietnamese Law
  • Accidental insurance 24/24
  • Annual leave from 14 days, 2 days off per week
  • Provided uniform, duty meal and transportation
  • Shared accommodation (applied for non Danang residents)
  • HealthCare insurances for loyalty team members
  • IHG brand standard training
  • Other benefits as per the company/ IHG policies

Yêu cầu công việc

Required Skills –


  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Able to speak, read and write English
  • Good speaking skills
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
  • Problem solving, motivating, organizational and training abilities

Qualifications –

  • Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience–

  • 2 years experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
  • Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Apply in English
Khu vực
Báo cáo
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.

Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:

·       Cổng thông tin điện tử

·       Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục

·       Hệ thống quản lý thư viện điện tử

·       Mạng giáo dục eNetViet

·       Sổ liên lạc điện tử

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Click để đánh giá