Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Senior Client Engagement - HCM - TA050
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
44 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/10/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Customer Insight Analysis:
- Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
- Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
- Multi-channel Customer Communication:
- Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
- Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
- Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
- Digitalization of Priority Customer Services:
- Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
- Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
- Customer Experience Management at Events:
- Develop customer experience scenarios for offline and online events.
- Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
- Annual Priority Customer Care Programs:
- Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
- Implement and control the quality of program activities.
- Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
- At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
- Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
- Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
- In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
- Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill
Benefits:
- Competitive salary
- 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy)
- 16 annual leave days.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Click để đánh giá