Mô tả công việc
SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:
Support residents/ tenants to register water usage norms;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Do the cashier’s tasks if required;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
Maintain clean and tidy workplace;
Track and update residential information;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Provide basic project information if required;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Follow residents’ repair request;
Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;
Report:
Daily checklist for front office;
Daily task notes;
Other tasks:
Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;
Perform all other duties assigned by line manager;
Yêu cầu công việc
Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.
Efficiently handling information while using the phone.
An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
English is a must (Advanced in communication),Japanese proficiency is advantageous
Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
Quyền lợi
- Nghỉ phép năm
- Chăm sóc sức khỏe
- Phụ cấp thâm niên
- Đào tạo
- Chế độ thưởng
- Du Lịch
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-08 02:55:03
Công ty CP TMDV Sao Nam An (SOECO) được thành lập từ năm 1997 là Công ty có 100% vốn đầu tư của Nhật Bản - Công ty con của tập đoàn SUNTELEPHONE, thuộc tập đoàn Nitto Kogyo Coporation.
Hiện nay, SOECO hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực phân phối Thiết bị văn phòng (máy photocopy, máy in, máy chiếu…), thiết bị truyền thông, giải pháp an ninh
Là đối tác chính tại thị trường Việt Nam của các thương hiệu: Brother, Panasonic, Konica Minolta, HIKvison…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 1997 Bắt đầu với tên gọi là Công ty TNHH TMDV Sao Nam. Phân phối độc quyền máy in, máy đánh chữ, máy fax hiệu Brother; máy photocopy hiệu Minolta
- Năm 2000 Mở rộng phân phối độc quyền máy chiếu hiệu Sanyo
- Năm 2004 Đổi tên công ty thành Công ty TNHH TMDV Sao Nam An.
- Năm 2005 Mở rộng sang lĩnh vực an ninh với nhà phân phối độc quyền hệ thống camera quan sát hiệu Sanyo
- Năm 2010 Chính thức trở thành nhà phân phối máy chiếu, camera quan sát Panasonic sau khi hợp nhất với Sanyo
- Năm 2017 Tập trung mở rộng kinh doanh sang hệ thống điện nhẹ (ELV) như: kiểm soát ra vào, báo cháy, .v.v.
- Năm 2019 Trở thành công ty 100% có vốn đầu tư Nhật Bản sau khi hợp nhất với công ty SunTelephone (là một thành viên của công ty Nitto Kogyo Corporation)
- Năm 2021 Mở rộng hơn nữa về hệ thống mạng như mạng không dây hiệu Siklu, hệ thống mạng hiệu KPN, ...
- Năm 2023 * Trở thành Nhà phân phối Honeywell tại Việt Nam. * Chính thức trở thành Nhà phân phối cáp mạng, phụ kiện & thiết bị của hãng R&M (Thụy Sĩ)
Mission
- Tạo giá trị và niềm tin cho khách hàng.
- Quản trị minh bạch.
- Chủ động tìm kiếm thử thách.
- Đóng góp nhiều hơn cho cộng đồng.
- Là nơi thu hút nhân tài.