Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
DXC Technology là tập đoàn Công nghệ Thông tin độc lập hàng đầu thế giới, đi đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp IT toàn diện cho hơn 6,000 khách hàng toàn cầu tại hơn 70 quốc gia trên toàn thế giới. DXC Việt Nam là chi nhánh thuộc tập đoàn DXC Technology - trong 27 năm hoạt động tại Việt Nam với đội ngũ kỹ sư 1,400 nhân viên năng động, trình độ chuyên môn cao, Công ty DXC Technology Service Vietnam được xem như một hình ảnh xuất sắc của một trung tâm chất lượng cao cung cấp những giải pháp thế hệ mới cho khách hàng toàn cầu trong các lĩnh vực như Ứng dụng Di động, Trí tuệ nhân tạo, tự động hóa, hiện đại hóa các ứng dụng, tư vấn và triển khai SAP ERP cho các ngành công nghiệp khác nhau như Thương mại, Bảo hiểm, Ngân hàng, Sản xuất, Giáo dục, Chăm sóc Sức khỏe và Khoa học Đời sống…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu thành lập : 2008
Mission
Chúng tôi chuyên cung cấp các giải pháp IT toàn diện cho khách hàng toàn cầu bao gồm các dịch vụ CNTT trọn gói để giúp các doanh nghiệp phát triển vượt trội trong thời kỳ kỷ nguyên số.
Review DXC Technology Vietnam
Môi trường làm việc tốt với đồng nghiệp thân thiện, có nhiều cơ hội phát triển
Môi trường làm việc tốt, lộ trình rõ ràng nhưng tăng lương chậm
Phúc lợi tốt, môi trường chuyên nghiệp nhưng lương thưởng chưa cạnh tranh