Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
À Ơi Concept là một thương hiệu chăn ga gối cao cấp sản xuất tại Việt Nam. Ngoài mang đến sự êm ái cho giấc ngủ, các sản phẩm của À Ơi Concept còn tạo nên sự mới mẻ và mang đậm dấu ấn cá nhân của người sử dụng với các sản phẩm chăn ga gối mang phong cách Bespoke. Khởi đầu vào năm 2021, cho đến nay À Ơi Concept đã phát triển mạnh mẽ khi đã mở rộng quy mô xưởng sản xuất, showroom và được đón nhận vô cùng tích cực bởi người tiêu dùng Việt.