Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will have overall responsibility for the conceptualization, development & implementation of the retail sales strategy for aggressive growth aimed at driving high performance and operational efficiency by ensuring that SO targets are achieved.
Main responsibilities:
1. Training
2. Retail management:
- Decompose the SO BP targets for all categories into category/time/channel dimensions, formulate and implement retail strategies, and monitor the progress of SO targets achievement;
- Make PSI plan for each channel
- Take over the strategy of new product launch, and implement it as terminal retail promotion activities and management actions, focusing on the achievement of SO goals of structural products and new products in each category, and improving product structure
- Market survey, ensure maintenance of detailed customer database, and carry out ongoing customer trend analysis to support retail sales strategies
- Analyze the performance of the retail system and new concepts to inform ongoing and future strategies;
- Manage retail digitalization aligned with retail management strategies.
3. Terminal management and optimization:
- Take over the marketing strategy of the structural products of the marketing department;
- Execute terminal construction;
- Based on the terminal image standards output by the Marketing department, plan the placement of relevant terminal materials to ensure standardized deployment to the terminal;
- Manage sample units, devices, and promotional gifts.
4. Standardization & improvement of retail management’s efficiency:
- Define the standards of the retail management process, and promote the application and optimization of the retail management processes;
- Standardized management of terminal prototypes
- Based on the product knowledge standards output by the branch marketing department, refine the localization standards related to sales reception, speech, and other scenarios, train and empower and evaluate sales representatives (shopping guides), and ensure that product advantages can be conveyed to consumers;
- Monitoring, evaluating, and improving the implementation of the retail management standards.
5. Relationship:
- Work cross-functionally and closely with Marketing, Sales, Planning & Logistics, Product Operation, and Finance to drive growth.
- Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree, or Master's degree;
- Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
- 3 – 5 years of experience in executing retail strategies, and retail operations (Mobile/ FMCG industries are preferable)
- Ability to quickly develop wide-ranging cross-functional partnerships and establish productive relationships to address complex problems
- Critical thinking and data-driven
- Solid change management, a strong dare to change the strong mindset
- Strong leadership, supervises mentoring and coaching for team members
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng