Việc làm AIRR LABS

Cập nhật 20/12/2025 01:06
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AIRR LABS (VIỆT NAM)
Office Admin
AIRR LABS 3.0★
1 đánh giá 27 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2026
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Us:

AIRR LABS is building lasting connections between brands and consumers in Southeast Asia. We provide a full suite of solutions that enable brands to bring their unique stories to life across the online customer journey.

We are looking for curious and highly motivated individuals who can seize exciting market opportunities and turn them into impactful brand strategies and execution.

.

About the job:

We’re looking for a proactive and well-organized Office Admin who enjoys creating a smooth, comfortable, and engaging workplace. This role plays a key role in keeping daily office operations running efficiently while supporting internal activities.

You’ll work closely with internal teams, building management, and vendors to manage office facilities, supplies, and events. If you’re detail-oriented, hands-on, and enjoy working in a fast-paced startup environment where your work truly makes an impact, this role is for you.

.

Key Responsibilities:

Office administration (60%):

  • Work with building management team on all office-related matters, including office lease contracts, periodic deep cleaning schedules, facility maintenance and repairs, envelope handling (sending and receiving), and office renovation when required.
  • Manage overall office operations, including monitoring office supplies (stationery, snacks, drinking water, etc.) and placing orders monthly.

HR General & Employee activities (40%):

  • Request new working equipment and tools for employees.
  • Support onboarding and offboarding processes, including collecting, checking, and maintaining employee records and documentation.
  • Assist in planning and providing logistical support for meetings, campaigns, and internal activities (e.g. tea breaks, materials preparation, and other administrative support).
  • Act as the main point of contact (PIC) for organizing internal company events and activities such as International Women’s Day (8/3), employees’ birthdays, year-end parties, team-building events, and workshop activities.
  • Coordinate hotel bookings, restaurant reservations, and other logistics for regional teams upon request.
  • Source, evaluate, and propose suitable vendors providing services based on service quality and cost for internal operations and company activities.
  • Work closely with vendors to ensure timely, high-quality service delivered and manage vendor contracts and relationships.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Human Resources, Office Management, or related field.
  • 2–3 years of experience in office administration, HR operations, or administrative support roles.
  • Good understanding of office operations, facility management, and basic procurement processes.
  • Strong organizational and multitasking skills, with high attention to detail.
  • Ability to coordinate internal events and activities and handle logistics effectively.
  • Good communication and interpersonal skills; the ability to work with internal stakeholders and external partners.
  • A proactive, responsible, and service-oriented mindset with the ability to work independently.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà SFC, 9 Đường Đinh Tiên Hoàng, Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 23 - 37
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà SFC, Số 9 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Tại AIRR Labs, chúng tôi liên tục phát triển và đổi mới các sản phẩm và dịch vụ của mình trên các trụ cột chính của sự hiện diện thương mại kỹ thuật số đẳng cấp thế giới: Một Kênh tiêu dùng tích hợp, Quản lý thương mại điện tử tốt nhất, Nền tảng công nghệ thực hiện hàng đầu & Thương mại xã hội.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2022

Mission

Chúng tôi tin tưởng vào việc xây dựng một kênh tiêu dùng tích hợp được hỗ trợ bởi nền tảng dữ liệu khách hàng thống nhất. Nhu cầu của công ty Thiết kế Sáng tạo, Truyền thông xã hội hay Tiếp thị Kỹ thuật số? Chúng tôi là cơ quan Giải pháp Tiếp thị tất cả trong một dành cho bạn!


Review AIRR LABS

3.0
1 review

26/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc vui vẻ và có nhiều việc để làm (GL)

Những nghề phổ biến tại AIRR LABS

Bạn làm việc tại AIRR LABS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AIRR LABS

AIRR LABS

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo