Mô tả công việc
- Looking for customers who has demand using international freight services by air/sea & trucking/Customs,...as well as developing new markets.
- Accessing and exploiting the Data customer provided by the company.
- Daily sales call planning & visiting.
- Regularly report the information of target customers to the superior. Under the guidance and supervision of the superior supervisor, follow up the target customers with goals, plans and methods, and complete the sales target.
- Handle freight negotiation & provide quotations to customers.
- Follow up on outstanding payment & ensure collection.
- Offering for transportation, consultation, negotiation, judgment and service contract signing with customers. Coordinate with departments during the transportation of goods.
- Maintaining relationships with customers.
- Developing, implementing, and reporting work plans and results by
- Other tasks and duty as per the assignment of Head of Department.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university, college, priority is given to candidates graduating from majors related to Logistics, International Economics, Import-Export, International Trade, Foreign Languages,...
- Preference is given to candidates who having experience in Sales, Tele-sales, any field, especially having experience in Sales logistics or having knowledge in Logistics and import-export operations.
- Able to work under high pressure and self-motivate to overcome tough time
- Good English/Chinese is an advantage. If candidate can use both will be highly considered.
- Agile, good communication.
- Age: 21 - 30
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + unlimited KPIs bonus (income can reach 15-30TR/month).
- Candidates will be professional trained thoroughly and periodically.
- Consider salary increase 1 times/year.
- Hot bonus, weekly/monthly/quarterly bonus, year-end bonus for individuals, rooms/teams.
- Average 13th month salary based on performance + family gifts.
- Bonus on holidays, Tet, allowances,...
- Full social insurance regime according to State regulations.
- Traveling, teambuilding, ...
- Working in a young, professional and dynamic environment with opportunities for promotion to management level.
- Company provides computers and phones for work.
Công ty TNHH Alpha Plus được thành lập từ năm 2021, đã và đang cung cấp các dịch vụ quản lý vận hành và bảo trì trên khắp cả nước: TP.HCM, An Giang, Bình Dương, Hải Phòng,Hạ Long,…Là đối tác của N.H.O (Nhà phát triển dự án), chúng tôi luôn tận tâm với khách hàng trong việc bàn giao, quản lý vận hành, bảo trì căn hộ và nhà phố.
Với mục đích mang lại dịch vụ tốt nhất cho khách hàng, chăm sóc sản phẩm và là nền tảng cộng đồng, chúng tôi cung cấp dịch vụ quản lý tài sản với thương hiệu dịch vụ: ALPHA PLUS Property Management. Cùng với các đối tác của mình, ALPHA luôn đồng hành trên từng chặng đường phát triển bằng việc cung cấp những dịch vụ tốt nhất và giá cả phải chăng cho khách hàng.