Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Check figures, postings, and documents for accuracy.
- Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures.
- Record, store, and/or analyze computerized financial and payroll information.
- Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables.
- Maintain, update, create, secure, and archive employee payroll records and files.
- Review, verify, and reconcile punches, hours worked, pay adjustments, and other pay-related information, and post information onto designated records.
- Back up transaction files and transmit to payroll system according to company procedures.
- Process and/or issue employee paychecks and statements of earnings and deductions.
- Compute employee wages and deductions (e.g., union dues, insurance, parking) and enter wages and deductions into payroll system.
- Provide information to employees and managers/supervisors on payroll matters, tax issues, benefit plans, and collective bargaining agreement provisions.
- Complete batch adjustments to payroll. Adjust basic settings in time clock system (e.g., employee schedule, time clock restrictions) and correct punches.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to one year-experiences at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Trọng tâm của CÔNG TY TNHH ANNAM GROUP là trở thành địa điểm và phân phối các sản phẩm thực phẩm, rượu vang, đồ uống và mỹ phẩm cao cấp, đồng thời chúng tôi hợp tác với các chuyên gia vận chuyển và phân phối hàng đầu tại Việt Nam, Campuchia, Lào, Myanmar cho ngành bán lẻ, dịch vụ thực phẩm.
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN sau thử việc theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia hầu hết các hoạt động nội bộ của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 09/04/2019
Mission
Tập đoàn Annam tập trung vào việc mang lại những sản phẩm và trải nghiệm chất lượng tốt nhất cho dân số đang phát triển, trẻ trung và đầy nhiệt huyết ở Đông Dương. Tất cả chỉ cần một trải nghiệm và chúng tôi sẽ chứng tỏ bản thân và bạn sẽ thấy lý do tại sao chúng tôi là công ty dẫn đầu về mọi khía cạnh phân phối thực phẩm và đồ uống trong khu vực!
Review ANNAM GROUP
Môi trường làm việc đầy thách thức và có nhiều thay đổi
Đầu bếp phòng chờ
Nơi tốt cho sự phát triển của bạn