Mô tả công việc
Monitor network and system to prevent the system from threat or system fault
Other tasks as assigned by supervisors
Develop or implement a new feature for local product based on business team’s request
Stay current with the latest technology trends and adopt new tools and practices to improve the product development process
Optimize the web application for maximum speed and scalability
Use Python 3 to develop back- end for a CRM service application: Geniee SFA/CRM (Sales Force Automation, Customer Relationship Management)
Yêu cầu công việc
Must- haves:
Ability to work independently, take the initiative rather than waiting for instructions
At least 2 years of experience in backend development using Python
At least 3 years of experience in developing web applications (regardless of language)
Experience in product development based on cloud computing
Experience in architecture design using cloud services such as AWS/GCP
Good communication skills
Nice- to- haves:
Japanese communication skills
Experience in frontend development using Vue.js/AngularJS and React
Agile/Scrum development experience
Experience in building large- scale data infrastructure that handles a large amount of data and distributed processing.
Domain knowledge in the sales support system (Sales Force Automation)
Experience in building a customer management system (CRM or ERP) (architecture, technology selection, design review, etc.)
Quyền lợi
Half- year bonus: up to 100% of monthly gross salary
12 days’ annual leave and 1 birthday leave
Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
Laptop Mac pro provided
Most valuable person/team awards per half- year
PTI insurance for staff and 1 family member
Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Annual company trip, annual health check
Salary review: twice per financial year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-21 02:20:03
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.