Mô tả công việc
JOB PURPOSE
- To guide and manage the overall provision of Human Resources services, policies, and programs for the entire company. Report to the Director of Operations, the Human Resources Manager assists and advise company managers about Human Resources issues.
JOB DESCRIPTION IN DETAIL
- Human Resources Manager establishes and leads Human Resources practices and objectives that will provide an employee-oriented, high performance culture that emphasizes empowerment, quality, productivity and standards, goal attainment, and the recruitment and ongoing development of a superior workforce
- Coordinate implementation of HR services, policies, and programs
- Coordinate Recruiting and staffing; organizational planning; performance evaluation and improvement systems
- Plan and execute organizational professional development; employment and compliance to regulatory concerns
- Coordinate employee orientation, development, and training; policy development and documentation
- Coordinate employee relations; company-wide committee facilitation; company employee and community communication; compensation and
Yêu cầu công việc
- University degree, major in Human Resource Management or relevant fields (prefer candidates with U.S. education)
- Experience: At least 5 year experience in the same position (prefer in international schools/ universities; foreign invested firms)
- Deep understanding of current HR legislation, policies and practices in Vietnam
- Exellent written and communication English skills.
- Working location: Da Nang city
- Working hour: Mon-Fri (8am-5pm) and Sat (8am-12 noon)
BENEFITS
-Competitive salary according to ability
-Annual leave, Social insurance as stipulated by Law
-Professional English environment with career development opportunities
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
administration;
- Coordinate other aspect of employee safety, welfare, wellness and health, charitable giving, and employees’ services and counseling.
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.