Mô tả công việc
JOB DESCRIPTIONS:
- Manage and monitor general accounting accounts/receipts/invoice
- Monitoring import and export goods, checking, storing import and export documents and reporting to superiors if there are any abnormalities
- Controlling prices, purchasing costs, import and export goods, inventorying inventory, etc.
- Monitoring the quantity of assets and purchased tools; taking actual inventory of assets monthly
- Receiving, checking, and reviewing the legality of invoices and accounting documents.
- Collecting, synthesizing accounting data and preparing related reports
- Storing accounting data, managing the system of documents and books according to regulations.
Other tasks will be discussed during the interview
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation
- Work 8hours/day, admin time, 1.5 day off/week
- Monthly salary and bonus 13th month salary at year end guarantee and more (depends on business situation)
- Entitled service charge by the hotel
- Hotel pays full for employees Social - Medical - Unemployment insurance AND Personal Accident Insurance 24/24
- Duty meal in working day provided by the hotel
- Entitled annual summer outing trip, annual leave, annual health check and other benefits following hotel policy.
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English
- Strong computer skills
- Initiative, courteous, hard-working and attentive to details.
- Experience in Accounting position in hotel is an advantage.
- Must have the ability to communicate effectively and professionally with customers and external contacts of the organization.
Yêu cầu hồ sơ
1. Nhấp chuột vào ô "Apply", hoặc ;
2. Gửi CV đến email phòng Nhân sự, hoặc;
3. Mang 1 ảnh 4x6 và chứng minh thư đến điền Form tuyển dụng tại phòng bảo vệ của khách sạn Hotel du Parc Hanoi, 84 Trần Nhân Tông, Hai Bà Trưng, Hà Nội.
Để có thêm thông tin về khách sạn, vui lòng truy cập website: https://hotelduparchanoi.com/
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.